گوشی گیمینگ Red Magic 6 Pro  چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوشی گیمینگ Red Magic 6 Pro که هفته اول ماه مارس معرفی می‌شود، دارای باتری چهار هزار و ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی گیمینگ جدید دارای ویژگی‌هایی نظیر فن خنک کننده ارتقا یافته است، البته این تنها پیشرفت محصول ذکر شده نیست و از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. باتری چهار هزار و ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی در مدت پنج دقیقه تا حدود ۵۰ درصد شارژ می‌شود بنابراین به نظر می‌رسد که فناوری شارژ سریع، عملکرد بهتری نسبت به رقبای خود دارد.

شارژر ۱۲۰ واتی گوشی شیائومی Mi 10 Ultra، باتری چهار هزار میلی آمپر ساعتی این دستگاه را در مدت پنج دقیقه و تا حدود ۴۱ درصد شارژ می‌کند علاوه بر این گوشی هوشمند iQOO 5 Pro نیز از شارژ سریع ۱۲۰ واتی استفاده می‌کند و باتری آن در مدت پنج دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ می‌شود، اما ظرفیت آن چهار هزار میلی آمپر ساعت است. با وجود اینکه ادعاهای ZTE، شرکت سازنده گوشی گیمینگ Red Magic 6 Pro، چشمگیر است، اما باید منتظر بررسی‌های واقعی باشیم.

دو گوشی Red Magic 6 و Red Magic 6 Pro که در تاریخ چهارم مارس معرفی خواهند شد، دارای صفحه نمایشی با ۱۴۴ هرتز نرخ نوسازی و ۴۸۰ هرتز نرخ نمونه برداری لمسی است علاوه بر این دو محصول ذکر شده به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود مدل استاندارد با شارژ سریع ۶۶ وات در اختیار کاربران قرار بگیرد.

کد خبر 476685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.