فلیک: بایرن مونیخ هم اشتباه می کند!

شکست بایرنی ها در بازی برابر اینتراخت واکنش سرمربی باواریایی ها را در پی داشت و این مربی به تصریح سطح انتظارات از تیمش پرداخت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، هانسی فلیک سرمربی تیم بایرن مونیخ در مصاحبه پس از بازی برابر اینتراخت فرانکفورت با پذیرش مسئولیت شکست اشاره کرد که نباید انتظارات ماورایی از بایرن مونیخ داشت و آن‌ها هم انسان هستند!

سرمربی تیم بایرن مونیخ در ادامه صحبت‌های خود گفت: فرانکفورت تیم قدرتمندی است و روند بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارند اما هنوز جا برای بهتر شدن آن‌ها وجود دارد. البته باید اشاره کنم که ما در این میان تیم بازنده هستیم و هیچ عذر و بهانه‌ای برای شکست ندارم بلکه مسئولیت آن را می‌پذیرم.

وی ادامه داد: خوب وارد بازی نشدیم و اینتراخت در نیمه اول سرعت زیادی به بازی بخشیده بود. شاید اگر همانطور که در نیمه دوم بازی کردیم، در تمام طول مسابقه بازی می‌کردیم بازی برنده متفاوتی می‌توانست داشته باشد و در ارائه بازی خوب در نیمه اول ناکام بودیم.

فلیک اظهار کرد: هفته‌های اخیر شرایط پر نوسانی را پشت سر گذاشته‌ایم اما همچنان به بازیکنانم افتخار می‌کنم و باید بگویم که نباید انتظارات ماورایی از بایرن مونیخ داشت. باید این را در نظر داشته باشیم که بازیکنان و کادر بایرن هم انسان هستند و ممکن است مرتکب اشتباه شوند.

سرمربی بایرن مونیخ در ادامه راجع به شکست دوباره تیمش گفت: درس‌هایی باید از بازی برابر آرمینیا بیلفلد می‌گرفتیم ولی این اتفاق رخ نداد. به خوبی بازی نکردیم ولی برخی از بازیکنان مثل گورتزکا و نویر بسیار در بازی مؤثر بودند و فکر نمی‌کنم تا این حد گورتزکا بتوانند خوب بازی کنند.

وی افزود: باید بیدار شویم و از شرایط فعلی فاصله بگیریم. فرصت برای بازگشت وجود دارد و اگر بتوانیم از اشتباهاتمان درس بگیریم آن وقت می‌توانیم دوباره به روزهای خوب خود بازگردیم و شرایط خوب را به اردوی تیم بازگردانیم.

کد خبر 476536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.