سهمیه ریالی به وانت بارهای تک سوز اختصاص می‌یابد

معاون اجرایی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان از تخصیص سهمیه ریالی به وانت بارهای تک سوز خبر داد و گفت: نحوه تخصیص سهمیه سوخت به صورت ریالی به حساب رانندگان واریز می‌شود.

مجتبی فروزنده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به الزام دریافت پروانه فعالیت و اشتغال جهت ناوگان وانت بنزینی فعال در حوزه حمل و نقل عمومی درون شهری و ساماندهی بیش از ۱۰ هزار وانت بار بنزینی در کلانشهر اصفهان، از ابتدای آذرماه ۹۸ سهمیه سوخت به صورت ریالی به حساب رانندگان واریز می‌شود.

وی افزود: با توجه به تصمیم‌های گرفته شده در بیستمین جلسه کارگروه موضوع بند ۸ مصوبه هیئت وزیران از ابتدای اسفندماه سال جاری، سهمیه لیتراژی ناوگان وانت تک سوز پرمصرف و کم مصرف به ترتیب به میزان ۵۰ لیتر و ۳۰ لیتر کاهش می‌یابد و معادل ریالی آن برای ناوگانی که پروانه فعالیت و اشتغال از سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان دریافت نکرده‌اند، واریز خواهد شد.

معاون اجرایی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان با تاکید بر لزوم ثبت اطلاعات رانندگان در سامانه www.utcms.ir و صدور پروانه جهت فعالیت خودروهای وانت‌بار، تصریح کرد: مالکان و رانندگان می‌توانند در اسرع وقت به شرکت‌های زیر مجموعه سازمان مراجعه کنند.

وی با اشاره به اهمیت ساماندهی ناوگان و ارائه خدمات عمومی در حوزه حمل و نقل بار درون شهری، خاطرنشان کرد: به منظور برقراری ارتباط رانندگان با سازمان حمل و نقل بار شهرداری و کسب اطلاعات بیشتر سایت www.hamlebar.com و شماره تماس ۲۳_۰۳۱۳۷۳۸۳۹۲۰ در نظر گرفته شده است.

کد خبر 476491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.