غرس نهال به یاد شهدای مدافع سلامت

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساری با اشاره به ازخودگذشتگی‌های کادر بهداشت و درمان در جریان پاندمی کرونا، گفت: هدف از کاشت این نهال‌ها، گرامیداشت و زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری در صفحه اینستاگرام شهرداری نوشت:

«سید سلمان ابوالقاسمی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری مرکز مازندران با اشاره به ۱۵ اسفند روز درختکاری گفت: مقرر شد به تعداد شهدای مدافع سلامت مازندران که ایثارگران عرصه مواجهه با پاندومی کرونا بودند، چند اصله درخت در محوطه بیمارستان‌های شهر ساری کاشته شود.

وی با اشاره به ازخودگذشتگی‌های کادر بهداشت و درمان در جریان پاندمی کرونا، افزود: هدف از کاشت این نهال‌ها، گرامیداشت و زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت است.

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساری با اعلام این که پنج هزار اصله نهال صنوبر برای روز درختکاری آماده‌شده است، افزود: از این تعداد یک هزار اصله درخت در منطقه پشتکوه برای حفظ محیط‌زیست و ایجاد فضای سبز غرس و مابقی در محوطه شهری کاشته می‌شود.

ابوالقاسمی گفت: کاشت چندین اصله درخت در مرکز استان به یاد مشاهیر ساروی از دیگر برنامه‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ساری از توزیع نهال میان شهروندان به مناسبت گرامیداشت هفته درختکاری و در راستای ترویج فرهنگ توسعه فضای سبز شهری خبر داد و افزود: توسعه فضای سبز به عنوان یکی از ضرورت‌ها در مرکز استان با مشارکت و همراهی شهروندان محقق می‌شود.»

کد خبر 476354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.