چهارمین جشنواره شهر پژوهی در اصفهان برگزار می‌شود

مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور مجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: برگزاری چهارمین جشنواره شهر پژوهی و اولین جشنواره فن پژوهشی شهری، رویدادی مهم و اثرگذار در حوزه مدیریت شهری اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید عبداللهی در دیدار با دبیر علمی چهارمین جشنواره شهر پژوهی و اولین جشنواره فن پژوهی شهری، ضمن اعلام حمایت همه جانبه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و همچنین مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهری و و روستایی از برگزاری این جشنواره و رویداد مهم و اثر گذار در حوزه مدیریت شهری، برگزاری این جشنواره‌ها را در راستای هم افزایی و کمک به حل معضلات و چالش‌های فعلی مدیریت شهری، بسیار ضروری و مهم دانست.

وی بر ضرورت کاربست مطالعات پژوهشی و آثار دریافتی در حل مسائل و مشکلات کلان شهرهای کشور تاکید کرد.

در این دیدار «رضا مختاری» دبیر علمی چهارمین جشنواره شهر پژوهی و اولین جشنواره فن پژوهی شهری تصریح کرد: حرکت در مسیر توسعه پایدار قطعاً از طریق به اشتراک‌گذاری نظریات عملی و راهکارهای خلاقانه نخبگان و متخصصان حوزه شهری امکان‌پذیر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دستاوردهای چهارمین جشنواره شهر پژوهی می‌تواند منجر به ایجاد جهش قابل ملاحظه در جایگاه شهر اصفهان شود.

در این دیدار مقرر شد در راستای الگوبرداری سایر شهرداری‌های کشور و ضرورت تعامل سایر شهرداری‌ها و مدیران کل شهری استانداری‌ها، مکاتبه‌ای تنظیم شده و از طرف سازمان به کل شهرداری‌ها ارسال شود.

به گزارش ایمنا، چهارمین جشنواره شهر پژوهی و اولین جشنواره فن پژوهشی شهری اردیبهشت ماه سال آینده در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 476329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.