نوروزی: نیمه شرقی اصفهان به جاده جنوب وصل شد

شهردار اصفهان گفت: آئین افتتاح رسمی پل آفتاب و مسیر شش کیلومتری تا میدان شهدای ورزشکار در هفته جاری برگزار خواهد شد تا تحولی بزرگ را در حوزه حمل و نقلی شهر شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _شنبه دوم اسفندماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، اظهار کرد: هفته جاری در ادامه اجرای برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» دو پروژه مهم در شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تاکید کرد: به شهروندان قول داده بودیم که پل آفتاب واقع در بزرگراه شهید اردستانی را در مدت ۱۰ ماه احداث کرده و مسیر شش کیلومتری تا میدان شهدای ورزشکار را در موعد مقرر تکمیل کنیم که خوشبختانه وعده‌ها محقق شده و در حال حاضر این دو امکان در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه راه دوری که خودروهای سنگین باید از مسیر خیابان بعثت، سه راه نقشینه، میدان جوان و حصه در اتوبان فرودگاه عبور می‌کردند و ضمن ایجاد آلودگی هوا، جان مردم را نیز به خطر می‌انداختند، با احداث مسیر شش کیلومتری کوتاه شده است، افزود: در حال حاضر کامیون‌ها از سمت میدان شهدای ورزشکار (ورودی شهر دولت‌آباد) به صورت مستقیم به سوی پل آفتاب در بزرگراه شهید اردستانی حرکت کرده و مسیر خود را به سمت یزد و جنوب ادامه می‌دهند که این اقدام بسیار مهم و بزرگ، رضایتمندی رانندگان خودروهای سنگین و مردم دولت آباد و اصفهان را همراه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: آئین افتتاح رسمی پل آفتاب و مسیر شش کیلومتری تا میدان شهدای ورزشکار در هفته جاری برگزار خواهد شد.

نوروزی با بیان اینکه حدفاصل پل آفتاب به سمت خیابان جی یک مسیر هفت کیلومتری در ادامه حلقه حفاظتی شهر وجود دارد که تاکنون پنج کیلومتر آن آزادسازی شده است، گفت: در مجاورت کارخانه قند مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی در حال احداث است؛ روز شمار پروژه نصب شده و در تلاش هستیم این کار بزرگ، پیچیده و ظریف عمرانی و معماری تا قبل از پایان امسال بهره‌برداری شود.

وی ادامه داد: حدفاصل پل آفتاب تا پل سردار شهید سلیمانی آزادسازی‌ها در حال انجام بوده و چند پل دیگر در حال احداث است تا در حوزه حمل و نقل تحول بزرگی رخ دهد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: «راه دور، نزدیک شدن» یعنی نیمه شرق اصفهان به جاده شیراز و به سمت جنوب وصل می‌شود تا مردم با آرامش این مسیر را طی کنند چرا که طبق آمار سالانه به طور میانگین ۱۵ نفر در سه راه نقشینه و بعثت بر اثر تصادفات جان خود را از دست می‌دهند.

وی ضمن تبریک اعیاد ماه رجب، پیشاپیش فرارسیدن روز مهندس را گرامی داشت و از تلاش شبانه‌روزی مهندسان که با دستان توانمند آنها هر روز شهر در حال ساخت و ساز و پیشرفت است، قدردانی کرد.

کد خبر 476208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    1 0
    امیدوارم خداوند هر مسئولی که به مردم خدمت می کند را از بلا و گرفتاری نجات دور کند