پیش بینی بورس امروز ۲ اسفند + اخبار لحظه‌ای

هفته گذشته سرمایه گذاران به علت احتمال رخدادهای مختلف سیاسی اقتصادی و شفاف نبودن تغییرات زمان آینده اقدام به فروش سهام‌های خود کردند و به همین دلیل شاهد قدرت بیشتر فروشنده‌ها نسبت به خریداران بودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس امروز _شنبه ۲ اسفندماه_ را اینگونه تحلیل می‌کند: هفته گذشته سرمایه گذاران به علت احتمال رخدادهای مختلف سیاسی اقتصادی و شفاف نبودن تغییرات زمان آینده اقدام به فروش سهام‌های خود کردند و به همین دلیل شاهد قدرت بیشتر فروشنده‌ها نسبت به خریداران بودیم.

یکی از مهم‌ترین اتفاقات بحث مذاکرات ایران و آمریکا بود که شب گذشته بایدن اعلام کرد که آماده همکاری با ۱+۵ است اما خبر قطعی در خصوص ورود به برجام همچنان مخابره نشده و ضرب العجل ایران نیز تا پایان هفته جاری است؛ به هر حال در هفته پیش رو همچنان بلاتکلیفی سیاسی برای بازار بورس وجود دارد.

نرخ‌ها در بازارهای جهانی به شدت روند صعودی به خود گرفته‌اند و شاهد سطح بالایی از تقاضا در بازار کامودیتی هستیم؛ به عقیده تحلیلگران در صورتی که نرخ دلار هم کاهش یابد به دلیل نرخ بالای محصولات جهانی همچنان شرکت‌های ما می‌توانند گزارشات خوبی را روانه کدال کنند.

پیش بینی می‌شود فردا یک بازار پرنوسان و رو به منفی، همراه با سطح تغییرات شاخص اندک شاهد باشیم.

کد خبر 476196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.