عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ بهمن ماه

در این بسته خبری از صدور هشت هزار گواهی در شهرداری نجف‌آباد تا حفظ آمادگی شهرداری قدس برای بارندگی‌های پیش رو و زنده گیری سگ‌های بدون صاحب در ساری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

ایجاد ناحیه خدماتی ویژه بند دره

محمد علی جاوید، شهردار بیرجند گفت: با توجه به استقبال خوب شهروندان از این منطقه، خدمات رسانی تمام وقت ضرورت دارد و در تلاش هستیم زیر ساخت‌های مناسب برای شهروندان و گردشگران فراهم شود.

بهره برداری از مجتمع خدماتی و تعمیرگاهی پایانه مسافربری قزوین

علی محمدحسینی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین از بهره‌برداری پروژه مجتمع خدماتی و تعمیرگاهی پایانه مسافربری آزادگان در راستای طرح توسعه پایانه مسافربری آزادگان خبر داد.

بررسی مشکلات شهری و تقاضاهای مردم ساوه

سید مهدی حسینی، شهردار ساوه جهت رسیدگی به مشکلات، درخواست‌ها و تقاضاهای شهروندان که در ملاقات‌های مردمی مطرح شده بود، با حضور شخصی در نقاط مختلف شهر، خواسته‌های مردم را از نزدیک رصد و دستورات لازم و قانونی را صادر کرد.

آماده‌باش نیروهای خدمات شهری شهرداری سبزوار

سعیدرضا فصیحی، معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار گفت: در پی تغییرات جوی پیش رو و هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی استان، نیروهای عملیاتی خدمات شهری و ستاد بحران شهرداری در آماده‌باش کامل قرار دارند.

زنده گیری سگ‌های بدون صاحب در ساری

معاونت خدمات شهری شهرداری ساری سگ‌های بدون صاحب و سرگردان در سطح شهر را که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کنند، زنده گیری و به محل نگهداری که به این منظور تعبیه شده است، منتقل می‌کند.

صدور ۸ هزار گواهی در شهرداری نجف‌آباد

مجید شفیعی، معاون شهرسازی شهرداری نجف‌آباد گفت: در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری، بیش از ۸ هزار و سیصد مورد گواهی صدور پروانه ساختمانی، پایان‌کار، عدم‌خلاف، استعلام و تسویه حساب در این مجموعه صادر شده است.

بازسازی و نوسازی ۲۰ دستگاه اتوبوس درون شهری سنندج

امیر جمشید نژاد، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از تعمیر بازسازی و نوسازی ۲۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل درون شهری از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۰ دستگاه اتوبوس اسکانیا، ۴ دستگاه اتوبوس بنز ۴۵۷ و ۶ دستگاه نیز اتوبوس ۳۵۵ بوده است.

اهتمام جدی برای رفع مشکلات امام‌زاده اسماعیل (ع) ابهر

محمدرضا ذوالقدری‌ها، شهردار ابهر گفت: روند توسعه فضای امام‌زاده اسماعیل (ع) شناط ابهر، باید کارشناسی شده باشد.

شهردار شهرکرد «دبیر شهر ملی نمد» شد

طی حکمی از سوی پویا محمودیان معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد، به عنوان دبیر شهر ملی نمد معرفی و منصوب شد.

حفظ آمادگی شهرداری قدس برای بارندگی‌های پیش رو

رضا حیدری، معاون خدمات شهری شهرداری قدس با اشاره به بارندگی‌های پیش رو و پیش بینی شده در فصل بهار، گفت: تمامی واحدهای ذیربط شهرداری باید زمینه آمادگی لازم را جهت رفع آبگرفتگی‌های احتمالی فراهم کنند.

کد خبر 475978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.