مصدومیت ۴ نفر بر اثر زلزله پادنا/ اعلام آمادگی هلال‌احمر سمیرم برای امدادرسانی به سی‌سخت
عکس آرشیوی است

رئیس هلال احمر شهرستان سمیرم گفت: چهار نفر بر اثر زلزله شب گذشته در پادنای سمیرم مصدوم شدند اما آسیبی که به امدادرسانی نیاز داشته باشد گزارش نشده است.

سیدنورمحمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین شب گذشته در مرز بین استان کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان در محدوده پادنای سمیرم و منطقه دنا در شهر سی‌سخت رخ داده است که البته خسارات مالی در آن منطقه بیشتر از روستاهای مناطق جنوبی استان اصفهان بوده است.

وی افزود: در ۲۶ روستای پادنای سمیرم که در دامنه رشته کوه دنا واقع شده‌اند زلزله توسط ساکنان احساس شده و خسارات در حد ترک‌برداشتن دیوار و ریزش سقف بوده است.

رئیس هلال احمر شهرستان سمیرم با اشاره به اعزام سه تیم امدادی این نهاد به مناطق و روستاهای زلزله زده جنوب استان، گفت: شب گذشته وضعیت روستاها بررسی شد که خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم و تنها چهار نفر در بخش پادنا مصدوم شده‌اند که علت آن عجله به هنگام خروج از منازل بوده اما آسیبی که به امدادرسانی نیاز باشد تاکنون گزارش نشده است.

موسوی با بیان اینکه هم اکنون تیم‌های امدادی در مناطق مستقر و در حالت آماده باش هستند، گفت: برای اعزام نیرو به سی‌سخت کهگیلویه و بویراحمد اعلام آمادگی کردیم طبق آخرین گزارش‌ها از استان کهگیلویه تاکنون بیش از ۴۴ نفر بر اثر زلزله شب گذشته مصدوم شدند و تخریب واحدهای مسکونی بین ۲۵ تا ۵۰ درصد بوده است.

کد خبر 475909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.