گوشی ردمی نوت ۱۰ چه ویژگی‌هایی دارد؟

تیزرهای منتشر شده نشان می‌دهد که صفحه نمایش گوشی ردمی نوت ۱۰ با لایه گوریلا گلس محافظت می‌شود و از گواهی IP5 بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد گوشی ردمی نوت ۱۰ در تاریخ چهارم ماه مارس در اختیار کاربران قرار بگیرد. تیزرهای منتشر شده نشان می‌دهد که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی به صورت حفره‌ای روی صفحه نمایشی قرار گرفته است که با یک لایه گوریلاگلس محافظت می‌شود.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که حسگر اثرانگشت روی لبه گوشی قرار گرفته و دوربین تعبیه شده در پنل پشتی، برآمدگی کمی در قاب پشتی آن ایجاد کرده است. قاب پشتی گوشی ردمی نوت ۱۰ خمیده بوده و صفحه نمایش آن کاملاً مسطح است. گوشی ردمی نوت ۱۰ از فناوری صوتی Hi-Res و شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این به نظر می‌رسد تراشه به کار رفته در این گوشی اسنپدراگون 750G اباشد. در این گوشی از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری چهار هزار و ۵۲۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

انتظار می‌رود گوشی ردمی نوت ۱۰ در رنگ‌های سبز و خاکستری و مدل پرو آن در رنگ‌های برنز، آبی و خاکستری وارد بازار شود. با نزدیک شدن به زمان معرفی این محصول، اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر می‌شود.

کد خبر 475850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.