پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۳۰ بهمن + جزئیات‌

یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

کاووس آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: افزایش نرخ دلار در روند معاملات روز گذشته بازار نسبت به نوسانات روز گذشته این ارز شاخص تا حد زیادی محسوس است و بررسی اجمالی روند رشد نمودارهای قیمتی در بازار دلار و دیگر ارزهای شاخص بازار نشان می‌دهد نزدیک شدن به ایام عید نوروز تأثیر مستقیمی بر افزایش سرعت بالا رفتن نرخ ارزهای شاخص دارد.

وی افزود: در معاملات روز گذشته، دلار بیش از ۱۹۲ تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به کانال ۲۵ هزار تومان که پیش تر در خصوص بروز آن گمانه‌زنی‌هایی از سوی کارشناسان و فعالان اقتصادی شده بود، رسید.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: دولت در حال حاضر با کسری شدید بودجه برای ادامه فعالیت اقتصادی و عمرانی خود در سال ۹۹ مواجه شده و راهکاری به جز افزایش نرخ دلار برای بالا بردن میزان ارزش درآمدهای نفتی خود در گذشته ندارد؛ به نظر می‌رسد با توجه به راهبرد اقتصادی مذکور، نرخ دلار تا پایان سال به بیش از ۲۷ هزار تومان نیز برسد.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها بر عهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 475832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.