گپ و گفت محمد صالح علا با فریدون فرهودی

برنامه «آب و تاب» رادیو تهران جمعه این هفته با اجرای محمد صالح علا میزبان فریدون فرهودی نویسنده فیلمنامه های «دختری با کفش های کتانی»، «تکیه بر باد»، «دردسر والدین» خواهد بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، برنامه «آب و تاب» به گفتگوی زنده و صمیمانه محمد صالح علا با نخبگان حوزه فرهنگ و هنر اختصاص دارد؛ این گپ و گفت شامل زندگینامه، دلایل موفقیت نخبگان و دانسته‌های آنها در حوزه‌های تخصصی شان است و مروری بر آثار مهمانان برنامه دارد.

شبکه رادیویی تهران در برنامه این هفته «آب و تاب» جمعه _اول اسفند ماه_ میزبان فریدون فرهودی است؛ از جمله آثار او در فیلمنامه نویسی می‌توان به «دختری با کفش‌های کتانی»، «تکیه بر باد» و «دردسر والدین» اشاره کرد.

فریدون فرهودی متولد ۱۳۳۰ در زنجان نویسنده و کارگردان است او پس از طی دوره کارشناسی در دانشکده هنرهای دراماتیک، برای گذراندن فوق لیسانس به دانشگاه ونسن پاریس رفت. فرهودی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی برای سینما و تلویزیون در شوراهای تخصصی فیلمنامه مدرسه فیلمنامه‌نویسی حوزه هنری و سیمافیلم نیز نقش مؤثری داشته‌ است.

«آب و تاب» در ساختار کلامی_آوایی با موضوع فرهنگی و هنری جمعه‌ها ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ به طور زنده به تهیه کنندگی پروانه طهماسبی روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود.

مخاطبان در سراسر دنیا می‌توانند از طریق وب سایت WWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرند. در محدوده استان تهران نیز این شبکه از طریق موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای. ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز پخش می‌شود.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می‌توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده‌های دیجیتال (ست تاپ باکس) دریافت کنند.

کد خبر 475681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.