آغاز ثبت‌نام آزمون ارشد علوم پزشکی از امروز

ثبت نام متقاضیان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ از امروز ۲۹ بهمن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت آغاز می شود و تا ۱۰ اسفند ماه ادامه دارد.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، در حال حاضر منابع، جدول رشته‌ها، دروس امتحانی و ضرایب آزمون متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در رشته‌های علوم پزشکی بر روی سایت این مرکز قرار گرفته است.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، هفته آخر بهمن ماه از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی https://www.sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

آزمون طبق روال سال‌های گذشته در کلیه مراکز استان به جز استان‌های البرز و خراسان شمالی، برگزار خواهد شد. در صورتی که بر اساس اعلام مراجع ذی ربط، تغییری در روند آزمون ایجاد شود، مراتب از طریق سامانه سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ است. مقطع کارشناسی تکنولوژی آموزشی به رشته‌های مجاز برای شرکت در آزمون رشته یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی اضافه شده و مقطع کارشناسی رشته زیست جانوری به رشته‌های مجاز برای شرکت در آزمون رشته علوم تغذیه اضافه می‌شود.

کد خبر 475640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.