وزیر نیرو در کمیسیون کشاورزی مجلس حضور یافت

عضوکمیسیون کشاورزی مجلس از طرح سوال نمایندگان مجلس از وزیر نیرو در جلسه کمیسیون کشاورزی خبر داد.

حجت السلام نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص جلسه امروز کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جلسه امروز کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان اعضای صنف کشاورزان برگزار شد.

وی افزود: اعضای صنف کشاورزی در جلسه امروز کمیسیون به ارائه مشکلات عمده جامعه کشاورزی و گزارشی از فعالیت‌ها و کیفیت تعامل این صنف با کمیسیون مطرح شد، همچنین در جلسه امروز حضور نمایندگان این صنف در جلسات کمیسیون کشاورزی مصوب شد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر نیرو و معاونینش این وزارتخانه جلسه امروز کمیسیون کشاورزی حضور یافتند و به سوالات ۱۱ نماینده مجلس پاسخ دادند. محور عمده سوالات امروز نمایندگان پیرامون آب شرب و کشاورزی بود.

نقدعلی یادآور شد: نمایندگان استان‌های خوزستان، اصفهان، سیستان و بلوچستان و اردبیل پیرامون نارضایتی‌های مردم از کیفیت آب شرب و کشاورزی را به وزیر نیرو انتقال دادند پس از ارائه توضیحات توسط وزیر بعضی نمایندگان برای حل مشکلات مردم به وزارت خانه نیرو وقت دادند و بعضی از نمایندگان که از پاسخ‌های مقام‌های مسئول قانع نشدند، سوالات خود را به صحن علنی مجلس ارجاع خواهند داد.

کد خبر 475588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.