زمین ساحلی ناژوان فضای خوبی دارد/ ملی پوشان اصفهانی نسبت به اصفهان بی اعتماد شدند

مدیر عامل باشگاه صنعت فرش حداد اصفهان گفت:‌ به نظر من افراد که با باشگاهی قرار داد می‌بندند باید دلشان هم با آن باشگاه باشد، با امیر حسین اکبری و شیر محمدی ملی‌پوشان اصفهانی فوتبال ساحلی تماس داشتیم و از آنها دعوت کردیم ولی به خاطر تعهداتی که انجام نشده بازیکنان به اصفهان بی اعتماد هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز سه شنبه _ ۲۸ بهمن ماه_ نشست خبری تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد برگزار شد که جلیل حداد در این جلسه اظهار کرد: مجموعه صنعت فرش حداد از سال ۸۶ فعالیت خود را با رشته رزمی و کاراته شروع کرد که بهترین مقام کاراته را سال ۹۷ تیم کاملاً بومی اصفهان با کسب مقام سومی لیگ آینده سازان کشور به دست آورد، بعد از آن تصمیم گرفتیم در رشته‌های توپی فعالیت کنیم.

وی ادامه داد: باشگاه صنعت فرش حداد در هر رشته‌ای ورود کرده نگاه بلند مدت دارد. یک زمانی اصفهان قدرت زیادی در فوتبال ساحلی داشت ولی بعد از آن این رشته رها شد و بزرگان فوتبال ساحلی اصفهان در شهرهای دیگر مشغول به فعالیت شدند. تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد کار خود را از لیگ استان شروع کرد و سال گذشته موفق شد به لیگ برتر برسد که با همت بازیکنان و کادر فنی توانستیم بعد از ۱۰ سال در اولین حضور لیگ برتر مقام سوم را کسب کنیم.

مدیر عامل باشگاه صنعت فرش حداد اصفهان بابیان اینکه قول راه اندازی سایت ساحلی داده شده است، تصریح کرد: رئیس شورا شهر و مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در مراسم تجلیل قول راه اندازی سایت ساحلی اصفهان را دادند که خبر خوبی است و داشتن یک پکیج کامل از سخت افزار فعالیت مار اهم گسترده‌تر می‌کند.

حداد اضافه کرد: شعار باشگاه داشتن یک ویژگی است که باشگاه سعی کرده جذب جوانان، بومی گرایی و اخلاق مداری را داشته باشد. در اصفهان پتانسیل زیاد است که باید از آنها استفاده کنیم، زیرا می‌توانیم با یک کادر متعهد در باشگاه بازیکنان خوبی برای تیم ملی آماده کنیم.

وی در رابطه با حضور علی نادری در اصفهان، خاطر نشان کرد: وجود این مربی در اصفهان ارزشمند است. این مربی در لیگ یک، بحث مدیریت فنی تیم را داشت که بعد از صعود به لیگ برتر به عنوان سرمربی انتخاب شد. حسن سهرابی کاپیتان تیم است که همدلی دیگر بازیکنان و دوری از حواشی با توجه به نبود امکانات و حق میزبانی توانستند بعد از ۱۰ سال برای اصفهان مقام بیاورند.

مدیر عامل باشگاه صنعت فرش حداد اصفهان ادامه داد: در رشته‌های والیبال و کشتی آکادمی داریم، سال گذشته یک تیم والیبال کاملاً بومی برای مسابقات لیگ دسته یک فرستادیم که از همه شهرستان‌های اصفهان نماینده‌هایی در این تیم حضور داشتند.

حداد با اشاره به اینکه از لیگ یک پیگیر زمین ساحلی بودیم، گفت: قبل از حضور در لیگ برتر نماینده فدراسیون زمین ما را برای میزبانی تأیید می‌کرد، اما گفتند اگر به لیگ برتر صعود کنیم زمین استاندارد نیاز داریم تا بتوانیم میزبانی بگیریم. امسال با رئیس هیئت فوتبال و مدیر ناژوان جلسه‌ای داشتیم که از طرف شورای شهر هم قول دادند مشکل زمین حل شود. اگر کرونا نبود با تیم‌های دیگر که زمین ساحلی می‌خواستند مثل هندبال به مشکل می‌خوردیم و حاشیه درست می‌شد که برای تیم خوب نیست.

وی افزود: به خاطر شرایط میزبانی که نداشتیم بازیکنانمان کرونا گرفتند، به آنها استراحت دادیم که به تیم لطمه زد ولی با توانمندی کادر و بازیکنان بازی را برگرداندیم و سوم شدیم. اگر برای مسابقات امسال شرایط میزبانی اصفهان فراهم نشود مجبور هستیم در شهری مجاور مانند یزد میزبانی بگیریم که آنها هم خودشان تیم دارند، مدعی هستند و بازیکنان برای رفت و آمد به مشکل خواهند خورد.

مدیر عامل باشگاه صنعت فرش حداد اصفهان در خصوص دعوت بازیکنان صنعت فرش حداد به تیم ملی، اظهار کرد: در رده‌های جوانان فوتبال ساحلی دعوت به تیم ملی (ب) داشتیم، بازیکنان خوب در تیم بزرگسالان بازی کردند. برای رشد فوتبال ساحلی باید زمینی باشد تا علاقه مندان بیایند و با حمایتی که می‌شود یک تیم تشکیل شود. اصفهان پتانسیل بالایی دارد، اما یکی از شرایط قهرمانی داشتن سخت افزار است.

حداد با بیان اینکه سیاست مدیریت قبلی هیئت فوتبال این بود که فوتبال ساحلی را در اطراف اصفهان توسعه دهند ولی این اتفاق هم رخ نداد، تصریح کرد: ۱۰ سال گذشته تیران قطب فوتبال ساحلی بود، وقتی نماینده یک شهر از جانب ارگان‌های مربوطه حمایت نشود آن مجموعه هم از بین می‌رود. مدت زمانی چهارساله می‌خواهد که یک بازیکن تکنیک‌های فوتبال ساحلی را یاد بگیرد و حرفه‌ای کار کند که ما سعی کردیم این رشته را از پایه کار کنیم و از پتانسیل استان اصفهان و شهرستان‌های آن استفاده کنیم. سیاست هیئت جدید فوتبال رونق فوتبال ساحلی است.

وی ادامه داد: به نظر من افراد که با باشگاهی قرار داد می‌بندند باید دلشان هم با آن باشگاه باشد، با امیر حسین اکبری و شیر محمدی ملی‌پوشان اصفهانی فوتبال ساحلی تماس داشتیم و از آنها دعوت کردیم ولی به خاطر تعهداتی که انجام نشده بازیکنان به اصفهان بی اعتماد هستند و از طرفی دیگر امکان دارد مشکل شخصی داشته باشند. برای ما هم زمان برد تا بخشی از اعتماد را برگردانیم، حضور علی نادری در تیم شرایط اصفهان را بهتر کرده است که ما هم سعی کردیم به تعهدات مالی خود عمل کنیم.

مدیر عامل باشگاه صنعت فرش حداد اصفهان در خصوص زمین ساحلی ناژوان، گفت: زمین ساحلی ناژوان مانند جنگل است که فضای خوبی دارد، درست است نمی‌شود ساخت و ساز کرد ولی می‌شود آن را تجهیز کرد و جز بهترین زمین‌ها خواهد شد. زمین ساحلی کنار ساحل و در دل کویر داریم، اما در مکانی که حالت جنگل داشته باشد نداریم. به جز زمین ساحلی ناژوان باید بازهم زمین داشته باشیم برای مسابقات بین‌المللی که تیم دعوت می‌کنیم، با این کار تبلیغ گردشگری ورزشی هم برای اصفهان می‌کنیم.

کد خبر 475536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.