درخواست مهار گرانی در آستانه نوروز سال ۱۴۰۰

رئیس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران درخواست کرد که در آستانه نوروز ۱۴۰۰ اقدامات لازم برای مهار گرانی انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمود میرلوحی، در جلسه امروز (سه‌شنبه) شورای شهر تهران در تذکری خطاب به وزیر صمت، وزیر بهداشت و شهردار تهران خواهان تقدیر و تشکر از کارکنان فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند و میادین میوه و تره بار شهرداری تهران شد و گفت: همکاران و شهروندان در جریان هستند سال گذشته در اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ چه فضای پر اضطرابی را کرونا و اعوان کرونا به وجود آورده بودند تا تهیه اقلام مورد نیاز مردم را دچار مشکل کنند.

وی ادامه داد: با این حال فروشگاه‌های شهروند و میادین میوه و تره‌بار مسئولانه در دفاع از شهروندان و مردم ایستادند و در تأمین اقلام عمومی شهر همت گماردند همچنان که تاکنون ۱۸۶ همکار ما در شهروند به این بیماری مبتلا شده‌اند اما باز لحظه‌ای از وظایف خود غفلت نکردند تا اقلام مورد نیاز شهروندان تأمین شود. اما خدمات این عزیزان در کنار تولید کنندگان بخش کشاورزی و غذایی و مایحتاج مردم به خوبی دیده نشده است.

رئیس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران افزود: از وزیر صمت، وزیر بهداشت و حناچی شهردار تهران می‌خواهم ضمن اینکه از همکاران این دو بخش تشکر شود چرا که اینها زحمت مسئولانه و دلسوزانه ای انجام دادند، در آستانه نوروز ۱۴۰۰ که دوباره دست‌هایی از آستین بیرون آمده و با شروع نگرانی‌ها از موج چهارم بیماری باز تلاش می‌کنند تا بازار را ملتهب کنند و اقلامی نظیر میوه و مرغ را گران کردند، از این اعمال جلوگیری به عمل آورند.

میرلوحی گفت: شایسته است تلاش این بخش‌ها مورد توجه قرار گیرد تا در آستانه نوروز سال ۱۴۰۰ مهار گرانی نیز تلاش بیشتری شود و با عنایت به خطرات احتمالی طغیان موج چهارم کرونا با انگیزه و دقت اهتمام بیشتری به ارائه خدمات همت گمارند.

کد خبر 475528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.