عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ بهمن ماه

در این بسته خبری از اجرای طرح تنوع بخشی به گونه‌های گیاهی آبادان تا تشکیل کمیته تخصیص اعتبار در شهرداری ساری و هرس و فرم دهی درختان سقز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

کاشت هفت هزار پیاز لاله در میادین بیرجند

امیر ابراهیم زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بیرجند گفت: از این تعداد، ۵ هزار پیاز لاله خریداری شد و ۲ هزار پیاز از لاله‌های سال قبل نیز اواخر آذر و اوایل دی ماه کاشته شدند.

آغاز هرس و فرم دهی درختان در سقز

واحد فضای سبز شهرداری سقز، هرس و فرم دهی درختان سطح شهر را آغاز کرد.

تشکیل کمیته تخصیص اعتبار در شهرداری ساری

با دستور حمیدرضا مرادی، سرپرست شهرداری ساری، کمیته تخصیص اعتبار شهرداری ساری با هدف تحقق نظام جامع حسابداری و گزارشگری مالی، تشکیل و راه‌اندازی شد.

بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری نجف آباد ارائه شد

بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری نجف آباد با پیش‌بینی چهارصد میلیارد تومان و سهم ۶۸ درصدی فعالیت‌های عمرانی، جهت بررسی و تصویب به شورای اسلامی شهر ارائه شد.

تعویض ۳۱۰۰ استوانه ایمنی و خط کشی خیابان‌های بجنورد

مهدی حمیدی، معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری بجنورد گفت: پروژه تعویض، بهسازی و احیای المان‌های ترافیکی در دستورکار این معاونت قرار دارد و به همین منظور ۳ هزار و ۱۰۰ استوانه ایمنی خریداری شده است و کار تعویض آن نیز به موازات توجه به رفع عیوب تابلوهای ترافیکی شهر، هم اکنون در معابر شهری در حال انجام است.

اجرای طرح آموزش ۱۰۰۰ کسبه در قزوین

غلامعباس مهرعلیان، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از اجرای طرح آموزش ۱۰۰۰ کسبه، در خصوص کاهش پسماندهای تولیدی خبر داد.

احداث کلینیک تخصصی شهرداری سمنان

محسن مظاهری، سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان از احداث کلینیک تخصصی شهرداری سمنان خبر داد و گفت: با رایزنی‌های شده و طی شدن مراحل قانونی برای احداث، به زودی شاهد افتتاح این کلینیک خواهیم بود.

اجرای طرح تنوع بخشی به گونه‌های گیاهی آبادان

محمد حسین عبیات، معاون خدمات شهری و امور اجرایی شهرداری آبادان گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و منطقه دو شهرداری آبادان با بهسازی و راه اندازی دو گلخانه، در تدارک پرورش حداقل ۱۰ هزار اصله نهال درخت مثمر هستند تا به تدریج با کاشت آن در پارک‌ها، میادین و بلوارها، طرح تنوع بخشی به گونه‌های گیاهی آبادان، با هدف تغییر در گونه‌های غالب گیاهی محقق شود.

آغاز عملیات خط کشی محوری معابر هشتگرد

محسن مجذوب، شهردار شهر جدید هشتگرد از آغاز عملیات خط کشی محوری شهر خبر داد و گفت: افزایش ضریب ایمنی، تسریع و تسهیل در تردد خودروها و ساماندهی ترافیک از مهمترین اهداف اجرای خط کشی محوری معابر است.

تبدیل شدن جزیره کیش به هاب خودروهای الکتریکی کشور

سازمان منطقه آزاد کیش با هدف ارتقای این جزیره به عنوان منطقه‌ای پیشرو در بهره گیری از فن آوری های نوین و خودروهای پاک با شرکت خودروسازان جنوب تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

کد خبر 475520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.