گوشی سامسونگ گلکسی XCover 5 به زودی عرضه می‌شود

شرکت سامسونگ قصد دارد به زودی از گوشی گلکسی XCover 5 که بسیار مقاوم است، رونمایی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی‌های میان رده خانواده گلکسی XCover سامسونگ با مقاومت بالا، مشخصات سخت‌افزاری مناسب و قیمت مقرون به صرفه موفق شده‌اند طرفداران زیادی را به سوی جذب کنند. گوشی سامسونگ گلکسی XCover 5، دارای صفحه نمایش ۵.۳ اینچی TFT LCD با رزولوشن ۷۲۰*۱۶۰۰ پیکسل است، اما نباید انتظار داشت که این دستگاه کوچک باشد، زیرا مانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند مقاوم، دارای لبه‌های زیادی در اطراف صفحه نمایش است.

سامسونگ گلکسی XCover 5 دارای تراشه اگزینوس 850 SoC بوده که برای گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت در نظر گرفته شده است. این تراشه در گوشی گلکسی M12 که به تازگی معرفی شده است نیز استفاده شده است.

گلکسی XCover 5 دارای چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است و از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با لنز دیافراگم f/1.8 در پنل پشتی و یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی با لنز دیافراگم f/2.2 بهره می‌برد. انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری سه هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. این محصول مجهز به فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به اسلات کارت microSD، Samsung Knox، Samsung Pay، NFC و اندروید ۱۱ با رابط کاربری One UI 3.x اشاره کرد. گوشی گلکسی XCover 5 در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است و با قیمت کمتر از ۳۰۰ یورو در اروپا عرضه خواهد شد.

کد خبر 475348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.