دنی کارواخال دست کم دو ماه خانه‌نشین شد

براساس گزارش نشریه مارکای اسپانیا، بدنبال انجام آزمایشات بر روی «دنی کارواخال» مشخص شد که دفاع راست رئال مادرید در بهترین حالت دست کم دو ماه از میادین دور خواهد بود.

به گزارش ایمنا، کارواخال در جریان دیدار شب گذشته (یکشنبه) رئال برابر والنسیا که با پیروزی دو بر صفر شاگردان «زین الدین زیدان» به پایان رسید، در دقیقه ۲۵ به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد.

باشگاه رئال در بیانیه‌ای اعلام کرد: بدنبال انجام آزمایشات، مصدومیت دنی کارواخال از ناحیه ماهیچه ران پای راست که متعاقباً تاندون را تحت‌الشعاع قرار داده، تشخیص داده شد.

حقیقت این است که تشخیص مصدومیت با دخالت تاندون پا خبر بدی است. این همان اتفاقی است که برای «رودریگو» رخ داد هرچند انتظار نمی‌رود که تا آن اندازه سخت باشد. با این حال، کارواخال احتمالاً دو ماه کامل یا بیشتر را از خانه‌نشین خواهد شد.

این نخستین مصدومیت کارواخال در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ نیست؛ نخستین مصدومیت وی در پایان نوامبر برای وی رخ داد و او چهار بازی را از دست داد و سپس در دوم ژانویه برابر سلتاویگو باردیگر مصدوم شد و پس از آن انتظار می‌رفت که او از کمند مصدومیت رها شده باشد اما دیگر بار نام خود را در فهرست گزارش پزشکی کهکشانی‌ها پیدا کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 475301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.