توضیحات دژپسند در خصوص نشست کمیسیون اقتصادی

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در نشست امروز مقرر شد گزارش مکتوبی توسط وزارت اقتصاد و دارایی به کمیسیون اقتصادی درباره نقش بانک‌های دولتی در حوزه اقتصاد کشور ارائه شود.

به گزارش ایمنا به نقل از خبرگزاری خانه ملت، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی پس از نشست امروز (دوشنبه ۲۷ بهمن) کمیسیون اقتصادی مجلس که درباره تحقیق و تفحص از بانک‌های دولتی بود، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جلسه امروز به نقش بانک‌های دولتی در حوزه اقتصاد کشور اختصاص داشت.

وی افزود: همچنین مباحث حاشیه‌ای در جوانب این امر مطرح شد که آیا در اعطای تسهیلات نسبت‌ها رعایت می‌شود یا خیر که نهایتاً در مجموع مقرر شد گزارش مکتوبی توسط وزارت اقتصاد و دارایی به کمیسیون ارائه شود تا جمع بندی لازم در این حوزه صورت گیرد و در مراحل بعد این موضوعات در قالب یک کمیته پیگیری شود.

دژپسند در پاسخ به سوالی درباره روند بهبودی بازار سرمایه نیز گفت: قراری که با رئیس جدید سازمان بورس گذاشته شد این بود که فقط او به عنوان سخنگوی شورای عالی بورس و رئیس سازمان بورس درباره بازار سرمایه اظهار نظر کند به همین منظور در آینده‌ای نزدیک رئیس سازمان بورس نشست رسانه‌ای خواهد داشت.

کد خبر 475241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.