انتقاد نمایندگان از شهریه بالای دانشجویان

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از حضور رییس دانشگاه آزاد در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نشست روز گذشته کمیسیون با حضور محمد مهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاونان وی، جهت ارائه گزارش عملکرد آن دانشگاه به کمیسیون اختصاص داشت و  نمایندگان نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.

وی با بیان اینکه نمایندگان به موضوعات مختلفی از جمله میزان پایین حقوق اعضای هیأت علمی و کارکنان و رقم بالای شهریه دانشجویان به ویژه در دوران کرونا انتقاد داشتند، افزود: البته تحولات مثبتی در دوره مدیریت دکتر طهرانچی رخ داده که نمایندگان به این موضوع اشاره داشتند.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه برخی نمایندگان برای کمک به دانشگاه آزاد، موضوع پرداخت مطالبات دولتی به ویژه از سازمان بهزیستی و بنیاد شهید به این دانشگاه را مطرح کردند، گفت: در این نشست پیشنهاد شد که این بدهی‌ها از طریق تهاتر پرداخت شود.

فلاحی یادآور شد: رقم بدهی بخش دولتی به دانشگاه آزاد از نهادهای دولتی، بالغ بر دو هزار میلیارد تومان تخمین زده شد کمیسیون آموزش مجلس موارد مطرح شده در نشست روز گذشته را از سایر دستگاه‌های مسئول پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 475110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.