مناسب‌سازی تالار هنر برای معلولان

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تالار هنر پس از بازسازی و مرمت برای معلولین مناسب‌سازی و سیستم صوت و تجهیزات ایمنی آن نیز به‌روز شده است.

فریده روشن دیروز (یکشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازگشایی تالار هنر اصفهان، اظهار کرد: پلاتوهای تالار هنر پس از بازسازی و مرمت از دو محل به چهار محل افزایش پیدا کرده و اکنون این تالار صاحب بلک باکس استاندارد نیز خواهد بود؛ همچنین این مکان برای معلولین مناسب‌سازی و سیستم صوت و تجهیزات ایمنی آن به‌روز شده است.

وی افزود: احیا و بازسازی تالار هنر به ادامه فعالیت هنرمندان تئاتر اصفهان کمک می‌کند و امیدواریم با رفع محدودیت‌های کرونایی، هنرمندان بتوانند از این مکان به خوبی استفاده کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: کلنگ احداث تئاتر شهر در چهارباغ نیز اوایل سال آینده بر زمین زده می‌شود که با بهره‌برداری از آن برای هنرمندان تئاتر اصفهان ظرفیت خوبی ایجاد می‌شود.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا، باعث شده بسیاری از هنرمندان عرصه تئاتر نتوانند مانند گذشته اجرا داشته باشند؛ با این حال تلاش شده زیرساخت‌های مورد نیاز برای فعالیت آنها فراهم شود تا با رفع محدودیت‌ها، هنرمندان به فعالیت خود ادامه دهند.

روشن خاطر نشان کرد: البته ستاد مقابله با کرونا نیز باید در نظر داشته باشد که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هنرمندان می‌توانند بدون دغدغه، فعالیت خود را از سر گیرند.

کد خبر 475093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.