مس رفسنجان از شمایل تیم لیگ یکی درآمده است

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: با تلاش‌هایی که داشته‌ایم تیم منسجم تر شده و از شکل تیم لیگ یکی خارج شده. نیمکت ما به داوری اعتراض نکرد شروع اعتراض از سمت نیمکت ذوب ‌آهن بود.

به گزارش ایمنا، محمد ربیعی امروز (یکشنبه) در نشست خبری پس از بازی مقابل ذوب آهن اصفهان، اظهار کرد: بازی زیبایی را شاهد بودیم در نیمه اول برتری داشتیم و به گل هم رسیدیم در نیمه دوم با یک غفلت ساده یک گل دریافت کردیم، اما با تغییر برنامه، بازی تهاجمی و شجاعتی که داشتیم توانستیم مجدد گلزنی کنیم و به پیروزی برسیم؛ این موفقیت را به هواداران تیم تقدیم می‌کنم که همیشه ما را مورد لطف خود قرار می‌دهند.

وی در خصوص وضعیت تیم مس، گفت: به همه بازیکنانم افتخار می‌کنم زیرا تا پایان نیم فصل اول توانستیم تیم را در جایگاهی قرار دهیم که دیگر شکل و شمایل تیم لیگ یکی را ندارد؛ از اینکه توانستیم شخصیت خوبی به تیم بدهیم خوشحال هستم؛ از همه اعضای تیم قدردانی می‌کنم و امیدوارم تلاش آنها در این مسیر ادامه داشته باشد، به هر میزان جلو تر برویم در روند کیفی تیم شرایط بهتری خواهیم داشت؛ در این وضعیت سخت امیدوارم توانسته باشیم شادی را به هواداران مس تقدیم کنیم.

سرمربی تیم مس رفسنجان در خصوص وضعیت داوری افزود: نیمکت ما جزو معدود تیم‌هایی است که به داوری اعتراض نمی‌کند در این بازی نیز شروع اعتراضات از نیمکت تیم ذوب‌آهن بود.

وی ادامه داد: مربی ذوب‌آهن در تمام بازی دائماً در حال اعتراض بود، اما احترام می‌گذاریم؛ باشگاه ذوب‌آهن بسیار قابل احترام است، اما اعتراض حق ما است در صحنه‌ای که دفاع حریف با مهرداد آوخ برخورد داشت و بی احتیاطی کرد، اعتراض داشتیم البته در رابطه با قضاوت اکنون نظری نمی‌دهم.

ربیعی با اشاره به لیست ورود و خروج تیم مس، خاطرنشان کرد: این موضوع، مسأله‌ای اجتناب ناپذیر است و زمانی که تشخیص بدهیم نیاز است تیم در قسمتی ترمیم شود، مثل تیم‌های دیگر با برنامه‌ریزی، تیم را تقویت می‌کنیم، در بعضی پست‌ها ثبات داریم، اما تیم ما از دسته یک به لیگ برتر آمده و باید ببینیم چگونه می‌توان شرایط را به شکل بهتری پیش ببریم.

وی تصریح کرد: نقل و انتقالات را از طریق رسانه باشگاه اطلاع رسانی می‌کنیم به هواداران باشگاه توصیه می‌کنم به هر گونه گمانه‌زنی به غیر از رسانه باشگاه گوش نکنند؛ از فردا به این مساله بیشتر می‌پردازیم.

کد خبر 475068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.