از خوردن و آشامیدن در جلسات کاری خودداری شود

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: ضروری است که شهرداری به فوریت بر اجرای تمام پروتکل‌های پیشگیری و تشخیص زودرس اقدام کند و به همه کارکنان تاکید شود تا علاوه بر تداوم استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی از خوردن و آشامیدن به ویژه در جلسات کاری خودداری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناهید خداکرمی، در جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران با اشاره به یک‌ساله شدن ورود کرونا به کشور اظهار کرد: امروز یک سال از ورود کرونا به کشور و به شهر تهران می‌گذرد و شهروندان تهرانی داغدار مرگ ۲۴ هزار نفر بر اثر کرونا هستند.

وی ادامه داد: تبعات جانی و انسانی بسیار وخیمی در کشور وارد شده است. شواهد نشان می‌هد در یکی دو هفته اخیر کرونا مجدداً و به سرعت در حال گسترش است و پیک چهارم که به گواه جامعه علمی کشور می‌تواند بسیار زیان‌بارتر و کشنده‌تر باشد در حال شکل‌گیری است و بیم آن می‌رود که جهش ایرانی ویروس را نیز شاهد باشیم.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران تصریح کرد: ضروری است که شهرداری به فوریت بر اجرای تمام پروتکل‌های پیشگیری و تشخیص زودرس اقدام کند و به همه کارکنان تاکید شود تا علاوه بر تداوم استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی از خوردن و آشامیدن به ویژه در جلسات کاری خودداری شود و تا جای ممکن جلسات به صورت مجازی برگزار شود.

خداکرمی افزود: کارکنان شهرداری و شهروندان تهرانی از شرکت در تجمعات، مهمانی‌های خانوادگی و شرکت در فضاهای بسته به مدت طولانی اجتناب کنند و ضروری است تا همچنان پروتکل‌های حمل و نقل رعایت و به رانندگان توصیه شود تا از دو ماسک استفاده کنند.

کد خبر 475058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.