سریال بوتیمار گزینه احتمالی نوروز شبکه سه

سریال بوتیمار به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی مهران مهام احتمالا سریال نوروزی شبکه سه سیما خواهد بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سریال، مهران مهام گفت: به تازگی رامین ناصر نصیر و شهاب عباسی به پروژه بوتیمار پیوستند و مقابل دوربین رفته اند. ناصر نصیر با نقش مدیر بیمه و شهاب عباسی در لباس پلیس به این تیم اضافه شده‌اند. براساس روند قصه اضافه شدن بازیگران دیگری به تیم تولید همچنان امکان دارد.

هم‌اکنون تیم تولید در شمال شرقی پایتخت مشغول کار هستند و براساس قصه بازگشت گروه به شمال امری بدیهی است.

حمید لولایی، مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران رجبی، اشکان اشتیاق، ساناز سماواتی، علی صبوری، علیرضا درویش، سپند امیر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، شهاب عباسی، سیما مطلبی، سارا مقربی، ندا کوهی، آرزو آبی زاده، دانیال جعفری و سامی غریبی از جمله بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان این مجموعه نمایشی آمده است: بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌برد اما آن هنگام که به رودخانه و یا دریا می‌رسد، نگران می‌شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، پس آب نمی‌خورد و تشنه می ماند… بوتیمار همیشه نگران فرداست. علیرضا نجف زاده کارگردانی این سریال را به عهده دارد و شهاب عباسی، آرمان صبوری و سعید جلالی نویسندگان آن هستند.

همه ساله در آستانه فرارسیدن سال جدید، صدا و سیما هم با تولید و پخش مجموعه‌های تلویزیونی و تولید برنامه‌های متنوع تلاش می‌کند ایام تعطیلات را برای اقشار مختلف مردم شاد و مفرح کند.

کد خبر 475035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.