تیم‌ها حق اشتباه ندارند/ هدفمان قهرمانی است

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: ‌از هر گروهی سه تیم بالا می‌آید و در نهایت شش تیم برای قهرمانی با هم رقابت می‌کنند، تیم‌ها حق اشتباه ندارند زیرا با یک یا دو باخت شانس قهرمانی را از دست می‌دهند و هر تیمی قهرمانی می‌خواهد باید باهوش عمل کند.

علی افضل در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با شرایط تیم فوتسال مس سونگون اظهار کرد: شرایط تیم به مرور زمان بهتر می‌شود، بازیکنان هماهنگ‌تر شده‌اند و نقاط ضعفی داریم که قصد داریم آنها را برطرف کنیم تا در مرحله بعد مشکلی نداشته باشیم. بازیکنان کارهای تاکتیکی را به خوبی انجام می‌دهند و به جز بازی اول که واگذار کردیم از دیگر رقابت‌ها نتیجه خوبی گرفتیم.

وی با بیان اینکه اگر مسابقات طبق روال قبل برگزار می‌شد فشار روی تیم‌ها کمتر بود، تصریح کرد: از هر گروهی سه تیم بالا می‌آید و در نهایت شش تیم برای قهرمانی باهم رقابت می‌کنند، تیم‌ها حق اشتباه ندارند زیرا با یک یا دو باخت شانس قهرمانی را از دست می‌دهند و هر تیمی قهرمانی می‌خواهد باید باهوش عمل کند.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ادامه داد: به خاطر کرونا سازمان لیگ مجبور بود مسابقات را به این شکل برگزار کند، این نوع بازی‌ها برای تیم‌های چهارم و پنجم خوب است. چهار تیمی که صعود نمی‌کنند از هر گروه با هم مسابقه می‌دهند تا تکلیف تیم‌های سقوط کننده مشخص شود. در گروه ما تیم‌های سن ایچ ساوه، فرش آرا مشهد، راگای تهران شانس صعود دارند. اگر بتوانیم این هفته راگا را ببریم، بعد از آن دو بازی پشت سر هم در خانه داریم که مسابقات سخت و فشرده‌ای است. امیدوارم از این مرحله صعود کنیم تا برای مرحله بعدی بهتر برنامه‌ریزی کنیم.

افضل در خصوص قهرمانی در لیگ برتر فوتسال، گفت: شش تیمی که برای مرحله بعد می‌آیند هدفشان قهرمانی است و هرکس غیر از این بگوید واقعیت را نگفته است یا می‌خواهد فشارها را از روی تیم خود بردارد. هدف مس سونگون هم قهرمانی است که کل تیم برای دستیابی به آن زحمت می‌کشیم. امیدوارم برای سال آینده کرونا از بین برود و روند بازی‌ها مانند قبل شود.

کد خبر 474888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.