پیش بینی بورس امروز ۲۶ بهمن + اخبار لحظه‌ای

روز گذشته شاخص کل با رشد ۴ درصد روبرو بود و صف‌های خرید نیز پابرجا بود و در طول بازار شاهد عرضه حقوقی‌ها در نمادهای بزرگ بازار بودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس امروز _یکشنبه ۲۶ بهمن ماه_ را اینگونه تحلیل می‌کند: در روز گذشته شاخص کل با رشد ۴ درصد روبرو بود و صف‌های خرید نیز پابرجا بود. در طول بازار شاهد عرضه حقوقی‌ها در نمادهای بزرگ بازار بودیم که احتمال می‌دهیم بازارگردان هایی باشند که در روند نزولی منبع خود را در جهت حمایت بازار بکار گرفته‌اند و منابع خود کاهش یافته و در حال آزادی سازی کمی از مبالغ هستند.

میزان فروش به اندازه‌ای نیست که نگران کننده باشد و پیش بینی می‌شود به دلیل تداوم افزایش نرخ ارز در بازار آزاد و وجود دامنه نوسان نامتقارن در بازار امروز نیز با تقاضای خوبی همراه باشد.

لازم ذکر است که پس از عبور از شاخص ۱.۲۰۰.۰۰۰ واحدی مقاومت کلیدی در پیش روی بازار نیست و توصیه می‌شود که به اخبار کانال‌های و پیج‌های اینستاگرامی که جهت تخریب بازار مقاومت تراشی می‌کنند توجه نکنید، بازار در پیش روی خودش گزارشات ۱۲ ماهه شرکت‌ها را دارد که می‌تواند تعدیل ساختاری خوبی بر سطح پی بر ای(P/E) بازار داشته باشد.

کد خبر 474860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.