از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم/ هواداران تا پایان مسیر از تیم حمایت کنند

سرمربی تیم سپاهان گفت: در نیمه اول عملکرد فوق العاده داشتیم و بخاطر بازی که در نیم اول داشتیم از تمام بازیکنان تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از بازی مقابل استقلال، اظهار کرد: بازی خوبی در زمین به نمایش گذاشتیم. در نیمه اول نسبت به نیمه دوم، بازی فوق‌العاده‌ای داشتیم و تمام نقاط زمین را به خوبی پوشش دادیم؛ در درگیری‌های یک به یک، بازیکنان تیم ما پیروز بودند. بازیکنان در زمین به خوبی هم را پیدا می‌کردند و پاس کاری دقیقی داشتند. بخاطر بازی که در نیمه اول داشتیم از تمام بازیکنان تشکر می‌کنم.

وی افزود: روی توپ‌های سوم و چهارم عملکرد خوبی داشتیم. می‌دانم به خاطر نوع فوتبالی که سپاهان ارائه می‌دهد، در دفاع تیمی مقداری مشکل داریم، اما سعی کردیم در چند هفته گذشته عملکرد بهتری داشته باشیم. در بازی مقابل ذوب‌آهن بهتر عملکردیم و در بازی برابر استقلال، عملکرد خوب و قابل قبولی در دفاع داشتیم. هافبک‌های ما فضاهای بین خودشان و مهاجم‌های تیم مقابل را به خوب پوشش دادند.

سرمربی تیم سپاهان با اشاره به ادامه دادن وضعیت رو به رشد تیم گفت: راهی را شروع کرده‌ایم و باید آن را ادامه دهیم تا به پایان شیرینی برسیم. تعریف بیش از حد از تیم اشتباه است. اوایل راه تیم مشکلات زیادی داشت، اما سعی می‌کنیم این مسیر رو به جلو را ادامه دهیم. امیدوارم بتوانیم به راهکارهای خوبی برسیم و کیفیت خوب تیم را به نمایش بگذاریم.

نویدکیا در خصوص استفاده از بازیکنان در پست غیرتخصصی‌، تصریح کرد: اگر روزی حس کنم این کار را باید انجام بدهم، این حرکت را انجام خواهم داد. اولویت این است که هر بازیکن در پست خودش باشد.

وی در خصوص جذب بازیکن جدید در نیم فصل اظهار کرد: اگر کسی از تیم جدا نشود، بازیکن جدیدی جذب نمی‌کنم. من سبک بازی تیم را دوست دارم، اما اگر بازیکنی نمی‌خواهد در تیم بماند، می‌تواند از تیم جدا شود. بازیکنی جذب می‌کنیم که سپاهان را دوست داشته باشد، هرچند که چند پله از بازیکن جدا شده پایین‌تر باشد، اما بخاطر علاقه زیاد به تیم، پیشرفت می‌کند.

سرمربی تیم سپاهان در خصوص مشکلات تیم سپاهان، اظهار کرد: در اوایل فصل شرایط خوبی نداشتیم و مشکلات زیادی وجود داشت، اما با گذشت زمان بهتر شدیم. از هفته پنجم سعی کردیم بهتر عمل کنیم و احساساتی تصمیم نگیریم. با همکاران درباره این مسائل صحبت‌های زیادی کردم و توانستیم خوب عمل کنیم.

نویدکیا خاطرنشان کرد: ما تمام بازی‌های لیگ را آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوت تیم‌ها را پیدا می‌کنیم و به همین دلیل تا حدودی به موفقیت رسیدیم، اما باید بیش‌تر تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: این برد را به هواداران سپاهان تقدیم می‌کنم که با اتفاقات پیش آمده، به خاطر تیم‌شان تا هتل آمدند. امیدوارم هواداران تا پایان مسیر از تیم حمایت کنند. با یک باخت یا با یک برد هیچ چیزی زیر و رو نمی‌شود؛ باید اصولی پیش رفت.

کد خبر 474812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.