تخصیص بودجه دولت بلژیک برای جشن‌های ضدکرونایی

مقامات رسمی گنت، از کلانشهرهای واقع در شمال بلژیک از سرمایه‌گذاری ۲۵۰ هزار یورویی برای برگزاری جشن‌های مربوط به نابودی کرونا خبر داده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اگرچه هیچ کسی از تاریخ پایان کامل ویروس کرونا خبر ندارد، با این حال مردم گنت در نظر دارند سال ۲۰۲۱ را زمان شکست بیماری کووید -۱۹ بنامند. در این راستا، شهردار نیز از اختصاص بودجه کلانی برای برگزاری جشن‌های ضد کرونایی خبر داده و ادعا کرده است شخصاً در کنار مردم به جشن و سرور پایان کابوس کووید -۱۹ خواهد پرداخت. در واقع، مقامات گنت قصد دارند سال ۲۰۲۱ را به برگزاری جشن‌های متعدد اختصاص دهند تا تمام مراسمی را که طی دوران کرونا لغو شده بود جبران کنند.

در این راستا، نهادهای برگزار کننده جشن‌ها می‌توانند بودجه‌ای بین دو هزار و ۵۰۰ تا ۴۰ هزار یورو دریافت کرده و آن را برای برگزاری مراسم ویژه‌ای هزینه کنند. شهردار گنت اعلام کرده است که تمام این رویدادها باید در فضای باز اجرا شود و همگی مضمونی ضد کرونایی داشته باشد همچنین هر نهاد مجاز است دو رویداد مختلف اجرا کرده و برای هر یک بودجه لازم خود را دریافت کند که البته بین زمان این دو مراسم، باید فاصله‌ای دو هفته‌ای وجود داشته باشد.

تمام مراسمی که طی سال ۲۰۲۱ در کلانشهر گنت برگزار خواهد شد باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که همه مردم بتوانند در آن شرکت کنند. به عنوان مثال این رویدادها باید خارج از ساعات اداری و یا فعالیت مدارس برگزار شود تا محدودیتی برای حضور افراد وجود نداشته باشد.

اعضا شورای شهر گنت اعلام کرده‌اند که نهادهای علاقمند باید زمینه فعالیت خود را به شهرداری اعلام کنند و بودجه لازم برای آغاز کار، در اوایل ماه مارس در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. جالب است بدانید که تمام نمایشگاه‌ها با مضمون دوران کرونا از بودجه فوق بهره‌مند می‌شوند و بسته به میزان فعالیت خود، کمک هزینه دریافت خواهند کرد.

تخصیص بودجه دولت بلژیک برای جشن‌های ضدکرونایی

کد خبر 474761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.