عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ بهمن ماه

در این بسته خبری از برگزاری جلسه ستاد نوروزی شهرداری بجنورد تا کاشت بیش از دو هزار نخل ثمرده در خرمشهر و بازسازی ۲۵ اتوبوس شهری فعال در نجف‌آباد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

آغاز مرحله نخست برنامه‌های طرح استقبال از بهار در قزوین

حمید رحمانی، سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: در راستای افزایش طراوت، شادابی و زیبایی فضای سبز شهری برنامه‌های متنوعی در آستانه بهار طبیعت در دست اجرا قرار دارد و جایگذاری ۷۲۷ گلدان رنگارنگ در میادین و تقاطع‌های شهری از جمله اقدامات شاخص در طرح استقبال از بهار است.

کاشت بیش از دو هزار نخل ثمر ده در پارک‌ها و فضاهای سبز سطح شهر خرمشهر

۷۰ نخل ثمر ده در پارک خطی خرمشهر، توسط سازمان فضای سبز شهرداری خرمشهر کاشته شد. پیش از این نیز یکصد نخل ثمر ده در این پارک کاشته شده بود. شهرداری خرمشهر از نیمه دوم سال ۹۹ تاکنون بیش از دو هزار نخل ثمر ده را در پارک‌ها و فضاهای سبز سطح شهر کاشته است.

برگزاری جلسه ستاد نوروزی شهرداری بجنورد

هادی زارعی، شهردار بجنورد در این جلسه احیای المان‌های نوروزی، نظافت و طراوت بخشیدن به شهر با گل کاری و شستشوی معابر را مورد تاکید قرارداد و گفت: انجام خط کشی معابر، لکه گیری و مرمت آسفالت ازجمله ضروری‌ترین خدمات شهرداری در این ماه آخر سال است و باید با جدی شمردن حاکمیت کرونا، علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تمام توجهمان را به زیباسازی شهر با تکیه بر پتانسیل‌های موجودمان متمرکز کنیم زیرا سال ۱۴۰۰ سال خاصی است و آغازی خاص می‌طلبد.

ثبت چنارهای شهر شاهرود

علیرضا حاجی محمدعلی، شهردار شاهرود با توجه به مطالبات مردمی و در راستای حفظ محیط زیست دستور ثبت چنارهای شاهرود را صادر کرد و در این راستا باید اقدامات لازم جهت ثبت چنارهای قدیمی و ارزشمند شاهرود با قید فوریت و توسط سازمان سیما و منظر شهرداری انجام شود.

تلاش شهرداری ابرکوه برای هوشمند سازی شهر

زکیه اکرمی، مسئول امور اداری شهرداری ابرکوه گفت: جلسه کمیته راهبردی ممیزی املاک شهر ابرکوه و ساماندهی بایگانی شهرداری به منظور هوشمند سازی شهر برگزار شد.

اهداف و رویکرد بودجه ۱۴۰۰ فردیس

مسعود محمدی، معاون توسعه و منابع شهرداری فردیس گفت: در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان فردیس، بودجه ۱۴۰۰ با هدف برنامه ریزی و اجرای پروژه‌های عمرانی جدید و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و با رویکرد رسیدگی به مناطق کم برخوردار تهیه و تنظیم شده است.

بازسازی ۲۵ اتوبوس شهری فعال در نجف‌آباد

رضا رضایی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نجف‌آباد گفت: طی ماه‌های اخیر، ۲۵ دستگاه اتوبوس شهری فعال در ناوگان اتوبوسرانی نجف‌آباد، با هزینه‌ای بالغ بر ۳۷۵ میلیون تومان به صورت کامل بازسازی شده‌اند.

ساماندهی گورستان متروکه اهر

عملیات ساماندهی گورستان متروکه حاج باقر محله قصاب باشی اهر، روبروی بهرام آباد ادامه دارد.

تجهیز سازمان حمل و نقل شهرداری مشگین شهر به سامانه خدمات الکترونیکی

سیدحجت جوادزاده، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر از تجهیز این سازمان به سامانه خدمات الکترونیکی خبر داد.

نصب مجموعه المان بلوط در یاسوج

ناصر داور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یاسوج با اعلام این خبر گفت: این المان توسط هنرمندان و نیروهای شاغل در سازمان سیما و منظر شهرداری یاسوج با مشاوره و راهنمایی هنرمندان تجسمی استان ساخته و نصب شده است.

کد خبر 474760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.