پیشنهاد نامگذاری معابر تهران به نام پرویز یاحقی و غلامحسین بنان

فردا صورتجلسه پنجاه و نهمین جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران در صحن علنی شورای شهر تهران بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دویست و هفتاد و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران فردا (یکشنبه) با قرائت نطق پیش از دستور محمدجواد حق‌شناس آغاز خواهد شد. در ادامه وحید قبادی دانا، رئیس سازمان بهزیستی کشور در خصوص فعالیت‌های این سازمان گزارشی در صحن شورا ارائه خواهد داد همچنین در ادامه جلسه لایحه آئین نامه مصوبه شهر دوستدار سالمند بررسی خواهد شد سپس طرح «دستورالعمل حصار کارگاهی در پروژه‌های ساختمانی» و لایحه شهردار تهران در خصوص «اساسنامه‌های ۱۹ سازمان وابسته به شهرداری تهران و آیین‌نامه‎ آئین‌نامه‌های مالی و معاملاتی و اداری و استخدامی سازمان‌های شهرداری تهران» بررسی  خواهند شد.

همچنین لایحه دیگر شهردار تهران در خصوص «تعیین و اخذ خسارت و حمل بار اضافه وسایل نقلیه باری در شهر تهران» بررسی می‌شود در ادامه نیز لوایح شهردار تهران در خصوص «اصلاح ماده دوم مصوبه تأمین منابع مالی پایدار سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی و راهکارهای ارتقای کمی و کیفی تجهیزات و آموزش شهروندان شهر تهران» و در خصوص «ادغام دو معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا و توسعه منابع انسانی» بررسی می‌شود.

در پایان نیز صورتجلسه پنجاه و نهمین جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران و همچنین تعدادی از پلاک ثبتی‌های پایتخت از حیث باغ یا غیر باغ بودن بررسی خواهد شد.

مصوبه کمیسیون نامگذاری که در دستورجلسه فردا قرار دارد، مربوط به ۱۱ معبر، شش بازار میوه و تره‌بار و یک پلازا می‌شود؛ در میان نام‌های پیشنهادی کمیسیون نام چند شهید به همراه مشاهیری چون روح‌الله خالقی، پرویز یاحقی، غلامحسین بنان، مهدی محقق و هوشنگ ظریف دیده می‌شود.

کد خبر 474738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.