۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
بازگشت شنای پروانه

فیلم سینمایی شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت برای دومین بار اکران شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، موفق‌ترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۳۸ که در نوع خود یک شگفتی محسوب می‌شد، اولین ساخته بلند سینمایی محمد کارت است که مخاطبان را مات و مبهوت از سالن‌های نمایش بیرون می‌فرستاد و روز به روز بر محبوبیت آن افزوده شد. انتشار ویدیویی از امیر آقایی که مثل گنده‌لات‌ها در چایخانه‌ای نشسته و روبه دوربین تهدید می‌کند، تب رغبت تماشای شنای پروانه را بالا برد.

شنای پروانه توانست به اکران‌های نوروزی راه یابد و یکی از چند فیلم خوش شانسی باشد که در نوروز اکران می‌شود، با چنین موقعیتی می‌توانست رکوردهای مختلفی را جا به جا کند. اما ویروس کرونا آمد و سینماها از اسفند تا تیر تعطیل شدند، رسول صدرعاملی تهیه کننده فیلم شنای پروانه در تیرماه و همزمان با بازگشایی سینماها اعلام کرد که شنای پروانه را برای رونق بخشی دوباره به سینماها و روشن نگه داشتن چراغ سینما اکران خواهد کرد.

با این حال نقشه‌های صدرعاملی بر آب شد و این شنای پروانه بود که بیش از هر چیز از این اکران ضرر دید. بار دیگر سازندگان شنای پروانه جلوی اکران آن را گرفتند و منتظر ایستادند تا در موقعیتی بهتر این اثر سینمایی اکران شود؛ اما بار دیگر سنگی جلوی پا آن‌ها افتاد و آن‌ها مجبور به اکران شنای پروانه در روزهای بعد از جشنواره فیلم فجر شدند.

این روزها بار دیگر شنای پروانه به پرده نقره‌ای سینماها بازگشته و پرافتخارترین فیلم جشنواره ۳۸ این روزها منتظر مخاطبانش است.

کد خبر 474621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.