آغاز اجرای پروژه مسکن ۱۰۰۰ واحدی ذوب‌آهن

مدیر عامل هلدینگ صدر تأمین گفت: امروز کلنگ مجموعه هزار واحدی مسکن کارگران و پرسنل شرکت سهامی ذوب آهن با همراهی شهرداری و شرکت عمران فولادشهر و مسئولان شهرستان لنجان بر زمین خورد و امیدواریم با شروع و اتمام این پروژه در برنامه زمانبندی کام کارگران کارخانه ذوب آهن اصفهان شیرین شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا سلیمانی در جمع خبرنگاران با تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار کرد: هلدینگ صدر تأمین بیش از ۲۰ هزار کارگر را در مجموعه‌های تولیدی تحت پوشش دارد که بسیاری از آنان در مناطق محروم و در معادن فعال هستند.

وی افزود: تلاش بی وقفه کارگران موجب شده تا چرخ صنعت در گردش باشد و بر همین اساس صدر تأمین نیز در تلاش است تا شرایط معیشتی کارگران را بهبود ببخشیده و دغدغه آنان را کاهش دهد.

مدیر عامل هلدینگ صدر تأمین با بیان اینکه در راستای سیاست‌های وزارت تعاون، شتا و مجموعه هلدینگ صدر تأمین و با هدف کاهش فشار اقتصادی بر کارگران ساخت مسکن کارگری در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: خوشبختانه طی دو سال گذشته در راستای کمک به معیشت و افزایش رفاه کارگران هلدینگ صدر تأمین تلاش‌های بسیاری صورت گرفته تا دغدغه‌های مختلف زندگی کارگران کاهش یابد، لذا یکی از مباحثی که به صورت ویژه به ان پرداخته ایم ساخت مسکن کارگری است.

وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در همه شرکت‌ها، تعاونی مسکن فعال و نمایندگان به صدر تأمین معرفی شده است تا با شناسایی و تملک زمین مراحل ساخت مسکن دنبال شود.

سلیمانی اضافه کرد: با توجه به فعالیت کارخانه‌های مختلف زیر مجموعه همچون سیمان، فولاد، کاشی و … هلدینگ صدر تأمین تلاش کرده با رعایت قوانین و مقررات و تکیه بر این ظرفیت‌ها به ساخت مسکن برای کارگران و کارکنان شرکت‌های مختلف کمک کند.

وی با بیان اینکه طی چهار سال گذشته تثبیت سودآوری، خروج از زیان دهی و کسب مدال ملی صادرات برای شرکت سهامی ذوب آهن رقم خورده است، عنوان کرد: امروز کلنگ مجموعه هزار واحدی مسکن کارگران و پرسنل شرکت سهامی ذوب آهن با همراهی شهرداری و شرکت عمران فولادشهر و مسئولان شهرستان لنجان بر زمین خورد و امیدواریم با شروع و اتمام این پروژه در برنامه زمانبندی کام کارگران کارخانه ذوب آهن اصفهان شیرین شود.

کد خبر 474420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.