آخرین وضعیت جسمانی دریافت‌کنندگان واکسن روسی

معاون درمان مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) گفت: وضعیت جسمانی تمام دریافت‌کنندگان واکسن اسپوتنیک‌وی مساعد است و تا کنون عارضه جدی در هیچ یک از افراد مشاهده نشده است.

به گزارش ایمنا، سیدعلی دهقان منشادی در خصوص آخرین وضعیت جسمانی دریافت‌کنندگان واکسن کرونای روسی، اظهار کرد: وضعیت جسمانی تمام دریافت‌کنندگان واکسن اسپوتنیک‌وی مساعد است و تعداد کمی از آن‌ها عوارض خفیفی را از خود نشان دادند.

وی با بیان اینکه این عوارض از قبیل تب و احساس سرماخوردگی خفیف بوده است افزود: این عوارض قابل پیش‌بینی بود و خوشبختانه هیچیک از دریافت‌کنندگان واکسن دچار عارضه جدی نشدند.

منشادی در ادامه با بیان اینکه ۲۵ نفر از پرسنل بیمارستان امام خمینی واکسن دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: همه این افراد واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

معاون درمان مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) افزود: وزارت بهداشت هر واکسنی را که از هر منبعی دریافت می‌کند مورد تأیید است، این واکسن‌ها آزمایشات را پشت سر گذاشته‌اند و بررسی‌های لازم توسط وزارت بهداشت نیز روی آن‌ها صورت گرفته است.

وی به جوان آنلاین گفت: ما به صورت روزانه وضعیت جسمانی تمام دریافت‌کنندگان واکسن روسی را رصد می‌کنیم و عوارض احتمالی را پایش می‌کنیم. خوشبختانه در حال حاضر تمام کادر درمانی بیمارستانی، مسؤولان وزارت بهداشت و نیروهای خانه‌های بهداشت در حال تلاش برای حفظ سلامت هموطنان هستند و تاکنون نیز از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نشده است.

کد خبر 474372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.