بختیار: هتاکی در نظام جمهوری اسلامی جایی ندارد

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است همه مطیع فرامین مقام معظم رهبری باشیم و بدانیم هتاکی در نظام جمهوری اسلامی جایگاهی ندارد.

علی بختیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد توهین عده‌ای از موتورسواران به رئیس جمهور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: ریاست جمهوری یکی از ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی است و رهبر معظم انقلاب هم در واکنش به برخی توهین‌ها نسبت به مسئولان اجرایی، صراحتاً فرمودند که از توهین به مسئولان کشور خودداری شود.

وی افزود: همواره باید فرمایشات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب تمامی مسائل باشد؛ بنابراین افرادی که خود را انقلابی می‌دانند، باید نسبت به فرمایشات رهبر انقلاب توجه لازم را داشته باشند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هتاکی و توهین در دین اسلام نیز جایگاهی ندارد؛ زیرا پیامبر اکرم (ص) و اهل‌بیتشان همواره بر حفظ اخلاق اسلامی تاکید می‌کردند. متأسفانه این روزها در حالی شاهد هتاکی به مقام دوم کشور هستیم، که دولت در جنگ اقتصادی قرار گرفته و کشور در وضعیت ویژه‌ای به سر می‌برد.

بختیار یادآور شد: هیچ‌گونه مرز بندی بین مسئولان کشور و مردم وجود ندارد و همه در یک کشتی پشتیبان ولایت فقیه هستیم. متأسفانه برخی افراد تندرو در کشور تحت عنوان انقلابی، جلوتر از رهبری حرکت می‌کنند؛ در حالی که لازم است همه مطیع فرامین مقام معظم رهبری باشیم و بدانیم هتاکی در نظام جمهوری اسلامی جایگاهی ندارد.

وی ادامه داد: هر رفتار غیر قانونی، به نظام ضربه می‌زند. هرکس رفتار غیرقانونی در کشور انجام داد، باید با وی برخورد شود. افرادی که به رئیس جمهور توهین می‌کنند انقلابی نیستند؛ زیرا انقلابی کسی است در چهارچوب قوانین نظام حرکت کند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امکان اعتراض در جهت آزادی‌های مشروع در قانون پیش بینی شده است، اما هتاکی به رئیس جمهور از نظر قانون پذیرفته نیست و دستگاه قضا وظیفه دارد با این افراد برخورد کند.

کد خبر 474361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.