توهین به رئیس جمهور گام برداشتن در مسیر اهداف دشمن است

نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توهین عده‌ای از موتورسواران به رئیس جمهور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای شعارهای اصلی انقلاب را منحرف کنند زیرا این عمل گام برداشتن در مسیر اهداف دشمن است.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در مورد توهین عده‌ای از موتورسواران به رئیس جمهور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها نسبت به تبعات توهین به مسئولان هشدار داده‌اند و در دیدار اخیرشان با مداحان اهل‌بیت(ع) فرمودند که نباید به مسئولان کشور توهین و بدزبانی شود. بهتر است پشتیبان ولایت فقیه باشیم و توصیه‌های ایشان را اجرا کنیم.

وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی همواره درصدد تخریب اهداف انقلاب هستند. متأسفانه برخی افراد در داخل این دستاویز را برای دشمنان مهیا می‌کنند و رسانه‌های بیگانه از آن استفاده می‌کنند.

نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مراسم روز ۲۲ بهمن نشان دهنده وجود وحدت بین مردم و دولت و مجلس شورای اسلامی است. در این روز باید تاریخ انقلاب اسلامی و از خود گذشتگی شهدا بازگو شود و باید مراقب حفظ وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان باشیم.

سلیمی یادآور شد: دولت دوازدهم با پشتوانه رأی مردم و تنفیذ مقام معظم رهبری مشغول به کار شده است و باید با آن همکاری و همراهی داشته باشیم تا بتواند برنامه‌های خود را اجرا کند. در صورتی که نقاط ضعفی در کار دولت وجود دارد باید به صورت نقد نرم مطرح شود.

وی تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای مسیر شعارهای اصلی انقلاب را منحرف کنند؛ زیرا این عمل گام برداشتن در مسیر اهداف دشمن است. متأسفانه برخی جوانان، ناآگاهانه به این جمع‌ها پیوستند و از مفهوم شعارهایشان خبری نداشتند، اما لازم است دستگاه‌های امنیتی مقصران اصلی توهین به رئیس جمهور را شناسایی کرده و با آنها برخورد کنند.

کد خبر 474347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.