امروز آخرین مهلت دریافت کارت آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی 

مهلت دریافت کارت آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور امروز پنج شنبه ۲۳ بهمن پایان می یابد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور سال ۹۹ از صبح روز جمعه ۲۴ بهمن در ۱۹۵ شهرستان کشور برگزار می‌شود.

فرآیند برگزاری آزمون فوق صبح از ساعت ۸:۳۰ آغاز می‌شود و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد. متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

مهلت دریافت کارت شرکت در آزمون فوق که از روز سه‌شنبه ۲۱ بهمن برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است،امروز پنج شنبه ۲۳ بهمن پایان می‌یابد.

متقاضیان آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

آزمون در تمامی مراکز استان‌ها و برخی از شهرستان‌های کشور برگزار خواهد شد و داوطلبان باید با توجه به شماره داوطلبی مندرج در کارت شرکت در آزمون خود و بر اساس آدرس مندرج در کارت، نسبت به شناسایی حوزه‌های امتحانی خود اقدام کنند.

در جلسه امتحان به هر داوطلب دو بسته آزمونی داده می‌شود که بسته اول حاوی یک برگ پاسخنامه و یک جلد دفترچه آزمون عمومی (شماره یک) و بسته دوم حاوی دفترچه آزمون تخصصی (شماره دو) است.

داوطلب به محض دریافت بسته آزمون مربوط و قبل از باز کردن پوشش نایلونی، لازم است نام خانوادگی و نام خود را با نام خانوادگی و نام و شماره مندرج در روی جلد دفترچه سوالات امتحانی و پاسخنامه و همچنین شماره صندلی و شماره داوطلبی مندرج در روی کارت ورودی خود مقایسه کند تا مطمئن شود بین آنها هیچ اختلافی نیست و درصورت مشاهده تفاوت، موضوع را به نزدیک ترین مراقب در جلسه اطلاع دهد و موضوع را دنبال کند تا اختلاف برطرف شود.

در تست‌های چهارگزینه ای برای هر پاسخ صحیح سه نمره مثبت و به منظور خنثی کردن پاسخ‌های حدسی و یا تصادفی برای هر پاسخ غلط یک نمره منفی منظور خواهد شد. به سوال‌های بدون جواب نمره منفی و یا مثبت تعلق نمی‌گیرد و اگر به سوالی بیش از یک پاسخ داده شود همه پاسخ‌ها، غلط محسوب خواهد شد و به آن سوال یک نمره منفی تعلق خواهد گرفت.

در جلسه آزمون به هریک از داوطلبان عناوین شغلی مختلف دو بسته آزمونی داده می‌شود. دفترچه سوالات همه داوطلبان شخصی سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام هر فرد بر روی جلد آن درج شده است. این دفترچه‌ها، دارای تنوع بوده و کد عددی و حروف انگلیسی که بر روی دفترچه سوال داوطلبان درج شده است.

دفترچه آزمون عمومی (شماره یک) حاوی ۱۰۵ سوال و متناسب با گروه عنوان شغلی است. آزمون عمومی گروه اول (کد دفترچه ۱۰۰)، آزمون عمومی گروه دوم (کد دفترچه ۲۰۰)، آزمون عمومی گروه سوم (کد دفترچه ۳۰۰)، آزمون عمومی گروه چهارم (کد دفترچه ۴۰۰) باید در مدت ۱۱۵ دقیقه به سوالات آن پاسخ داده شود.

داوطلبان در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آنها لازم است، حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۹ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی با سازمان سنجش مکاتبه کنند. به درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی آزمون استخدامی علوم پزشکی در روزهای ۲۴ تا ۳۰ بهمن ۹۹ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور فعال می‌شود.

کد خبر 474334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.