کانادا میزبان خانه‌های مقرون به صرفه برای قربانیان کرونا

گروهی از طراحان معروف کانادایی در واکنش به نیاز روزافزون به مسکن مقرون به صرفه و پایدار از پروژه خود برای احداث خانه‌های پیش‌ساخته در اونتاریو رونمایی کردند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در پی انتشار ویروس کرونا بسیاری از مردم جهان در وضعیت فقر قرار گرفته‌اند به طوری که حتی از توانایی مالی کافی برای اجاره مسکن و پوشاک برخوردار نیستند. از سوی دیگر، شیوع بیماری کووید -۱۹ نیاز به زندگی پایدار را بیش از پیش آشکار کرده و مقامات را به سمت زمینه‌سازی برای رسیدن به این هدف سوق داده است. در این راستا، مقامات رسمی اونتاریو تصمیم گرفته‌اند خانه‌هایی احداث کنند و آن‌ها را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار افرادی قرار دهند که طی بحران کرونا، بیشترین آسیب اقتصادی را متحمل شده‌اند و هم‌اینک توانایی مالی تهیه مسکن را ندارند.

کانادا میزبان خانه‌های مقرون به صرفه برای قربانیان کرونا

خانه‌های مقرون به صرفه جدید کانادا درBeaverton ، شهرکی در نزدیکی کلانشهر تورنتو احداث خواهد شد و تعداد ۴۹ واحد مسکونی را در بر خواهد گرفت. این خانه‌ها به صورت پیش‌ساخته احداث می‌شود و از زمان پیاده‌سازی تا تحویل واحدهای مسکونی به افراد نیازمند، تنها ۱۲ ماه به طول خواهد انجامید. خانه‌های پیش‌ساخته با الهام از محیط روستایی و طبیعت اطراف طراحی شده است و تمام عناصر طبیعی را برای به حداکثر رساندن سازگاری با آب و هوا در بر خواهد گرفت.

منطقه مسکونی مقرون به صرفه اونتاریو در نزدیکی دریاچه سیمکو واقع خواهد شد تا هر چه بیشتر ساکنان را با طبیعت اطراف و چشم‌اندازهای بی‌نظیر دریایی پیوند دهد و آن‌ها را از تنش‌های ناشی از ویروس کرونا رها کند. این منطقه فضایی به مساحت ۳۸ هزار و ۲۰۰ فوت مربع را در بر خواهد گرفت و خانه‌هایی با بام‌های شیب‌دار، پوشش تیره بیرونی و عناصر داخلی ساخته شده از چوب‌هایی به رنگ روشن را در خود جای خواهد داد.
مقامات رسمی اونتاریو در نظر دارند قبل از شروع پیاده‌سازی پروژه احداث خانه‌های پیش‌ساخته مقرون به صرفه، لیستی از افراد نیازمند را تهیه و پس از تعیین دقیق مالکان، عملیات خود را شروع کنند.

کانادا میزبان خانه‌های مقرون به صرفه برای قربانیان کرونا

کد خبر 474293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.