فاصله مهرشهر تا رجایی شهر کمتر از ١٠ دقیقه می‌شود

رئیس کمسیون عمران حمل و نقل ترافیک کرج گفت: امسال پروژه کنارگذر مهرشهر در ابتدای پل آیت الله هاشمی را به بهره برداری می‌رسانیم و تا چهار ماه آینده فاصله مهرشهر تا رجایی شهر به کمتر از ١٠ دقیقه خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی حاجی قاسمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: قرار بر این بود که تا پایان سال جاری فاز اول بزرگراه شمالی کرج حد فاصل بلوار طالقانی تا بلوار خوارزمی بازگشایی شود؛ با توجه به وجود معارض باید ابتدا نسبت به رفع آنها اقدام و سپس برای گشایش مسیر اقدام شود؛ اکنون در محدوده میدان گلستان، بیمارستان تأمین اجتماعی البرز و در محدوده اراضی سپاه در حال رفع تعارض‌ها هستیم.

وی افزود: در محدوده عظیمیه سه معارض داشتیم که تعیین تکلیف شده‌اند و در محدوده اراضی دولتی هم اقدامات گسترده‌ای شده و تنها مشکلی که وجود دارد زمین‌های محدوده سپاه در شمال غربی شهر است که در این زمینه با همکاری استانداری مشکل مرتفع خواهد شد

حاجی قاسمی در ادامه نوشت: اجرا و تکمیل ۲۸ پروژه عمرانی برای امسال پیش بینی شده بود که بیشتر از ۸۰ درصد پروژه‌ها تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد. امسال در بحث احداث کوریدورهای شرقی و غربی نیز کارهای زیادی شده ضمن آنکه بخشی از پیاده راه رجایی شهر تا پایان امسال افتتاح می‌شود. پارک اقوام یا ایران کوچک به عنوان اثری فاخر و جاذبه گردشگری برای شهر از جمله پروژه‌های در دست اقدام است که در محدوده باغ فاتح ضلع جنوب شرقی میدان جمهوری اسلامی قرار دارد. ۱۲ اثر تاریخی و نمونه کشوری در این پارک مرمت و بازسازی شده که بیش از ۵۰ میلیارد تومان هزینه ساخت و اجرای این مجموعه برآورد شده است.

کد خبر 474251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.