فعالیت مناطق شهرداری مشهد در  روز ۲۲ بهمن

معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد گفت: جهت بهره بردن شهروندان از تخفیف ۲۴ درصدی پرداخت نقدی جهت دریافت پروانه و عوارض شهرداری‌های مناطق مختلف مشهد ۲۲ بهمن از ساعت ۱۳ تا ۱۸ فعال خواهند بود.

به گزارش ایمنا، رضا خواجه نائینی در این باره اظهار کرد: با توجه به اینکه بیست و دوم بهمن آخرین فرصت شهروندان برای استفاده از تخفیف ۲۴ درصدی است برای بهره بردن شهروندان از فرصت باقی مانده شهرداری‌های مناطق مختلف مشهد برای پاسخگویی به همشهریان از ساعت ۱۳ تا ۱۸ امروز چهارشنبه ۲۲ بهمن ماه فعال خواهند بود.

وی ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود از فرصت باقی مانده برای استفاده از تخفیف ۲۴ درصد برای پرداخت بدهی عوارض خود و یا دریافت پروانه و … استفاده کنند.

معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد با بیان اینکه تخفیفات ایام دهه فجر امسال نسبت به سال‌های قبل هدفمندتر بوده و حقوق شهروندان نیز رعایت شده است، افزود: این تخفیفات شامل بدهی‌های جاری و معوق مربوط به عوارض صدور پروانه و پایان کار ساختمانی و همچنین عوارض توسعه خطوط قطار شهری است.

وی خاطرنشان کرد: سامانه پرداخت الکترونیکی شهرداری مشهد به آدرس avarez.mashhad.ir در دسترس شهروندان قرار گرفته و از این طریق امکان پرداخت عوارض کسب و پیشه، نوسازی و خودرو پیش بینی شده است.

کد خبر 474165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.