انقلاب همه زنجیرهای اسارت، وابستگی و استثمار را از کشور دور کرد

شهردار بندرعباس با بیان اینکه انقلاب یک حرکت کوبنده در مقابل رژیمی بود که تمام قدرت‌های دنیا از آن حمایت می‌کردند، گفت: انقلاب همه زنجیرهای اسارت، وابستگی و استثمار را از کشور دور کرد.

به گزارش ایمنا، عباس امینی‌زاده با گرامیداشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: تمامی ارزش‌هایی که می‌توان برای یک انسان و جامعه در نظر گرفت، در تعالیم و معارف مکتب اسلام و اهل‌بیت (ع) وجود دارد و امام راحل (ره) در این مسیر بصیرت‌افزایی را سفارش کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هر کسی با اندکی تأمل و مطالعه وضعیت ایران پیش از انقلاب و پس از آن را مورد بررسی قرار دهد، به این نتیجه می‌رسد که دستاوردهای انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است، افزود: انقلاب یک حرکت کوبنده در مقابل رژیمی بود که تمام قدرت‌های دنیا از آن حمایت می‌کردند.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: مردم در انقلاب اسلامی ایران با دستان خالی به هدف بزرگ خود رسیدند و آنچه یک ملت رشید و قوی باید داشته باشد، به برکت پیروزی انقلاب اسلامی برای ملت حاصل شد.

امینی‌زاده با اظهار اینکه یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ملت ایران استقلال است، اظهار کرد: این رخداد بزرگ، همه زنجیرهای اسارت، وابستگی و استثمار را از کشور دور کرد؛ هیچ کشوری به جز ایران نمی‌توانست زیر فشار و دشمنی‌های برخی قدرت‌ها ۴۲ سال با اقتدار مقاومت کند و این میسر نمی‌شد، مگر با وحدت و اتکا به خداوند یکتا.

وی ادامه داد: مردم و مسئولان نظام باید توجه کنند که اساس وارد شدن صدمه به انقلاب، بروز هر گونه انحراف است و اگر گاهی اوقات شاهد برخی از اتفاقات هستیم، ناشی از کج‌فهمی عده‌ای، نفوذ و یا برخی از فعالیت‌های دشمنان است.

شهردار بندرعباس تصریح کرد: ۴۲ سال است که دشمنان درصدد تحریف و نابودی این انقلاب هستند، اما تا کنون راهی از پیش نبرده‌اند، زیرا این انقلاب حرکت روبه‌جلو دارد و ایران اسلامی طی این سال‌ها توانسته در بخش‌های مختلفی ارتقا یابد. بر مبنای شعار سال «جهش تولید»، باید در همین راستا گام برداشت که این محکم‌ترین مشتی است که می‌توان بر اساس آن بر دهان استکبار کوبید.

کد خبر 474142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.