اصفهانی‌ها همواره پیشتاز انجام امور خیر بودند

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان اصفهان گفت: اصفهانی‌ها همواره در امور خیر پیشتاز بوده و از ویژگی‌های بارز مردم این دیار احساس مسئولیت در زمینه مشارکت اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدحسین رضازاده امروز _سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹ _در آئین آغاز عملیات اجرایی احداث نخستین مرکز جامع توانبخشی بیماران ای ال اس و نوروپاتی که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، امام جمعه سپاهان‌شهر و دیگر مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: اصفهانی‌ها همواره در امور خیر پیشتاز بوده و از ویژگی‌های بارز مردم این دیار احساس مسئولیت در زمینه مشارکت اجتماعی است که در این مسیر گوی رقابت را از سایر استان‌ها ربوده‌اند.

وی ادامه داد: شاهد این ادعا تعداد مؤسسات خیریه در اصفهان است که در مسیر خدمت رسانی و گره گشایی از مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف به ویژه در بخش سلامت فعال هستند که از جمله آنها می‌توان به خیریه ابوالفضل، انجمن ام. اس، اشاره کرد که در حوزه درمان خوش درخشیدند و نقطه اتکا برای مردم بودند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان اصفهان افزود: خوشبختانه با همت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان یک زمین جهت احداث مرکزی برای بیماران ای ال اس که هنوز جزو بیماران خاص تلقی نشده‌، اهدا شده است.

وی با بیان اینکه هزینه‌های درمان بیماری‌ ای ال اس و نوروپاتی بسیار سنگین است، خاطرنشان کرد: با کلنگ زنی امروز، نخستین مرکز متمرکز کشور برای خدمت رسانی به این بیماران در اصفهان راه اندازی خواهد شد.

رضازاده اظهار امیدواری کرد: احداث این مرکز به عنوان یکی از باقیات و صالحات در کارنامه مدیران شهری اصفهان ثبت شود و عملیات احداث آن در یک برنامه زمان‌بندی مشخص انجام شود.

کد خبر 474057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.