احداث پارک فناوری برای رونق گردشگری چین

حومه‌های نانجینگ، پایتخت استان جیانگسو و شهری با اهمیت بسیار در تاریخ و فرهنگ چین، به زودی میزبان یک پارک جدید خواهد بود که با امکانات تکنولوژیک پیشرفته خود به عنوان مرکزی برای جذب گردشگران از سراسر دنیا خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پارک فناوری جدید نانجینگ در فاصله ۶ کیلومتر و ۵۰۰ متری شهر و در امتداد رودخانه یانگ‌تسه واقع خواهد شد و به عنوان یک مقصد اکولوژیک و منطقه‌ای مسکونی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. پارک جدید که Xin Wei Yi نام خواهد گرفت به گونه‌ای طراحی خواهد شد تا رونق اقتصاد گردشگری را در پی داشته باشد. این پارک علاوه بر زیبایی منحصر به فرد خود که چشم هر عابری را خیره نگه خواهد داشت، در فضایی کاملاً سبز محصور خواهد شد تا جذابیت فضا را برای بازدیدکنندگان دوچندان کند.

احداث پارک فناوری برای رونق گردشگری چین

پارک فناوری Xin Wei Yi در مجاورت پل اصلی جزیره قرار می‌گیرد و بازدیدکنندگان آن می‌توانند به راحتی از منطقه تجاری مرکزی نیز دیدن کنند. محوطه بیرونی پارک را یک سالن نمایشگاهی و مرکزی اداری برای کمپانی‌های فناوری و زیست‌محیطی مختلف در بر خواهد گرفت که به شکل ساختمان‌هایی پنج‌ضلعی احداث می‌شوند. علاوه بر این معماران در نظر دارند طی مراحل بعدی اجرای پروژه، مناطق مسکونی متعددی ایجاد کنند تا در آینده‌ای نزدیک یک شهرک کامل با تمام امکانات را به وجود آورند.

احداث پارک فناوری برای رونق گردشگری چین

نمایشگاه پارک فناوری Xin Wei Yi با طراحی منحصر به فرد خود بدون شک بیش از سایر سازه‌ها نظر بازدیدکنندگان و شهروندان را به خود جلب خواهد کرد. با این حال تمام ساختمان‌های پنج‌ضلعی پارک با زیبایی خاص و نماهای شیشه‌ای خود چشم هر عابری را خیره نگه خواهد داشت. معماران برای به حداکثر رساندن روشنایی سازه‌ها و ایجاد چشم‌اندازی آیینه‌مانند جهت انعکاس نور خورشید، از شیشه برای نمای بیرونی بهره گرفته‌اند. علاوه بر این، بام تمام سازه‌ها را پوشش‌های سبز برای خنک‌سازی فضای داخلی و پنل‌های خورشیدی برای جذب انرژی خورشید فرا خواهد گرفت.

احداث پارک فناوری برای رونق گردشگری چین

کد خبر 474036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.