سرعت احداث "مرکز توانبخشی بیماران ای ال اس" همپای پروژه های شهر پیش برود

شهردار اصفهان گفت: چرخ عمران در شهر با سرعت در حال چرخیدن است و احداث اولین مرکز جامع توانبخشی بیماران ای ال اس و نوروپاتی نیز بخش کوچکی از فعالیت‌هایی است که در راستای عمران و آبادانی شهر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز _سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹_ در آئین آغاز عملیات اجرایی احداث نخستین مرکز جامع توانبخشی بیماران ای ال اس و نوروپاتی که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، امام جمعه سپاهان‌شهر و دیگر مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: بسیار خرسندیم که امروز کلنگ احداث این مرکز جامع بر زمین زده می‌شود چرا که تا یک هفته قبل از فوت، مرحوم غلامرضا قربانی، بنیان گذار جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتی برای رفع مشکلات این بیماران پیگیری‌های زیادی کردند و علی رغم اینکه خود به این بیماری مبتلا بود تلاش‌های زیادی کرد و یأس و ناامیدی در سیمای او مشهود نبود.

وی با تأکید بر اینکه پس از کلنگ زنی احداث نخستین مرکز جامع توانبخشی بیماران ای ال اس و نوروپاتی باید عزم و اراده جدی برای اجرای پروژه آن وجود داشته باشد، تصریح کرد: باید با بسیج خیریه‌ها برای احداث هرچه زودتر این مرکز تلاش کرد تا مبتلایان به این بیماری مرکز درمانی ویژه داشته باشند.

شهردار اصفهان اظهار امیدواری کرد: با همت بالا و احساس مسئولیت جدی نسبت به ساخت این مرکز تسریع شود تا کسانی که از این محل عبور می‌کنند ببینند همچون سایر پروژه‌های شهری که احداث آنها شب و روز نمی‌شناسد این پروژه نیز با سرعت در حال اجرا است.

نوروزی تأکید کرد: چرخ عمران در شهر با سرعت در حال چرخیدن است و احداث اولین مرکز جامع توانبخشی بیماران ای ال اس و نوروپاتی نیز بخش کوچکی از فعالیت‌هایی است که در راستای عمران و آبادانی شهر انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، زمین پروژه مرکز جامع توانبخشی به وسعت ۵۰۰ متر از سوی شهرداری منطقه پنج اصفهان با مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان و با حفظ مالکیت شهرداری به منظور حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتی واگذار شده است.

کد خبر 474021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.