بودجه فرهنگی شهرداری تهران از اداره کل ارشاد بیشتر است

عضو شورای شهر تهران گفت: در اعتبارات برای سال ۱۴۰۰ بیش از ۳۰ میلیارد تومان برای مؤسسات فرهنگی و هنری اجتماعی شهرداری تهران در نظر گرفته شده که از کل اعتبارات اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران بیشتر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد مسجد جامعی در جلسه امروز (سه شنبه) شورای شهر تهران در تذکری به شهرداری تهران خواستار توجه به حوزه رسانه در بودجه سنواتی شهرداری تهران شد و اظهار کرد: لازم می‌دانم در گرامیداشت ایام دهه فجر توجه‌ها را به حوزه رسانه‌های اجتماعی به ویژه روزنامه همشهری جلب کنم که خود دستاورد فرهنگی انقلاب اسلامی و مهمترین روزنامه اجتماعی است.

وی ادامه داد: ما قبلاً هم سابقه این را داشتیم که اگر یک روز این روزنامه منتشر نشود فضای خوبی ایجاد نمی‌شود چرا که این روزنامه مهمترین رسانه‌ای است که صدای مردم و مدیریت شهری را منتقل و منتشر می‌کند و نظرات را به هم نزدیک می‌کند و در کنار آن کادر و تیم خبری بسیار خوبی دارد لذا باید به این مسائل توجه ویژه‌ای شود.

مسجد جامعی ادامه داد: در اعتبارات سال ۱۴۰۰ بیش از ۳۰ میلیارد تومان بودجه برای مؤسسات فرهنگی و هنری اجتماعی شهرداری تهران در نظر گرفته شده است که از کل اعتبارات اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران بیشتر است؛ لذا یکی از جاهایی که باید مورد توجه قرار گیرد مؤسسات رسانه‌های اجتماعی است.

این عضو شورا گفت: این یک رویکردی است که ما می‌توانیم داشته باشیم و در بودجه ۵۰ هزار میلیارد تومانی که شهرداری داده که با بودجه شرکت‌ها بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان می‌شود می‌توان مناسب‌تر مهمترین رسانه اجتماعی و مجموعه کارکنان آن را در فصل بودجه بندی مورد توجه قرار داد.

مسجد جامعی افزود: البته اینکه در فصل بودجه باید به حوزه‌های مختلف توجه شود بسیار خوب است اما لازم است حوزه رسانه نیز مورد توجه قرار گیرد تا کارکنان این مجموعه با دلگرمی بیشتری به کار خود ادامه دهند.

کد خبر 474010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.