مالدینی: زلاتان ممکن است در میلان بماند

با درخشش های متوالی مهاجم سوئدی در سری آ ایتالیا شاید باید منتظر تمدید قرارداد او با باشگاه میلان در پایان فصل باشیم.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، پائولو مالدینی مدیر فنی باشگاه میلان به تازگی درباره آینده زلاتان ابراهیموویچ در میلان صحبت‌هایی کرده و معتقد است که او احتمالاً حداقل یک یا دو فصل دیگر در میلان بماند.

ابراهیموویچ که در این فصل تنها در ۱۱ مسابقه موفق به زدن ۱۴ گل شده است یکی از ارکان اصلی موفقیت میلان در فصل جاری به حساب می‌آید و در صورتی که او بتواند شرایط خوب خود را حفظ کند، شاید بالاخره یک بار دیگر شاهد قهرمانی میلان در رقابت‌های سری آ باشیم.

هرچند قرارداد زلاتان در پایان فصل جاری با باشگاه میلان به پایان می‌رسد، اما عملکرد درخشان او شاید باعث شود تا سران میلان او را در ترکیب تیم خود نگه دارند و پیشنهاد تمدید قرارداد را برای او ارسال کنند تا وی حداقل برای یک یا دو فصل دیگر نیز در جمع روسونری بماند.

مالدینی در خصوص شرایط میلان گفت: در حال حاضر یکی از جوان‌ترین تیم‌های اروپا را در اختیار داریم و به همین دلیل احساس می‌شود که حضور زلاتان مانند وزنه‌ای سنگین است که کوله بار تجربه را به ترکیب جوان ما اضافه می‌کند. ما به حضور چنین بازیکنی احتیاج داریم.

مدیر فنی میلان در ادامه راجع به زلاتان گفت: پیش تر و زمانی که زلاتان در آمریکا بازی می‌کرد ما سعی داشتیم که او را به میلان بیاوریم. با او درباره ادامه همکاری صحبت کرده‌ایم و او با اشاره به شرایط فیزیکی و بدنی خود به ما پاسخ داده است. من گمان می‌کنم که اگر او از لحاظ جسمانی قادر باشد به تیم ما کمک کند، دلیلی ندارد که همکاری بین زلاتان و میلان ادامه دار نباشد.

وی خاطرنشان کرد: البته چندین بازیکن هستند که به زودی قرارداد آن‌ها با باشگاه به پایان می‌رسد و در تلاش هستیم تا به وضعیت همه این بازیکنان رسیدگی کنیم، با این حال درخصوص زلاتان باید بگویم که او اگر بتواند عملکرد فعلی خود را حفظ کند بدون شک دلیلی برای جدایی او از ما وجود نخواهد داشت.

کد خبر 474001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.