طرح‌های عمرانی شهری در سنندج به بهره‌برداری رسید

شهردار سنندج گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر سه طرح عمران شهری شامل پایانه حمل‌ونقل عمومی میدان‌آزادی، ساماندهی بلوارانتظام و بلوارساحلی بهره‌برداری شد.

به گزارش ایمنا، حشمت‌الله صیدی اظهار کرد: امسال در راستای کاهش و روان‌سازی ترافیک و به دلیل عرض کم خیایان‌های منتهی به خیابان آزادی با اداره آموزش و پرورش و اوقاف و امور خیریه به منظور تخریب دیوار ساختمان آموزش و پرورش و قسمتی از دیوار دبیرستان تیزهوشان در خیابان مولوی توافقاتی انجام شد.

وی افزود: در همین راستا عملیات تعریض خیابان‌های مولوی، فلسطین، پاسداران و احداث پایانه حمل و نقل عمومی در میدان آزادی در زمینی به مساحت دو هزار و ۱۰۰ مترمربع آغاز شد.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: احداث پایانه حمل و نقل عمومی در میدان آزادی در کاهش و روان‌سازی ترافیک هسته مرکزی سطح شهر تأثیر بسزایی داشته و این طرح زمینه رضایتمندی شهروندان و رانندگان ناوگان تاکسیرانی را فراهم کرده است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح ساماندهی بلوارهای سطح شهر، امسال شهرداری منطقه سه عملیات ساماندهی بلوار ساحلی و انتظام را آغاز کرد و هزار مترمربع فضای سبز، چهار هزار متر مربع سنگفرش و نصب روشنایی و مبلمان پارکی در بلوار ساحلی انجام شد.

صیدی ادامه داد: به منظور تسهیل در تردد وسایل نقلیه عملیات تعریض دو و نیم کیلومتر از ضلع غربی بلوار ساحلی هم آغاز شده که حدود یک کیلومتر از آن به اتمام رسیده و مابقی آن با مساعد شدن هوا انجام خواهد شد.

وی افزود: در راستای ساماندهی بلوار انتظام هم ۱۸ هزار متر مربع فضای سبز و شش هزار متر مربع فرش پیاده رو در بلوار انتظام احداث شد.

شهردار سنندج تصریح کرد: عملیات ساماندهی دیگر بلوارهای سطح شهر در دستور کار شهرداری مناطق است و امیدواریم بتوانیم با ساماندهی و زیباسازی بلوارهای سطح شهر گام مهمی در جهت رضایتمندی شهروندان برداریم.

منبع: ایرنا

کد خبر 473996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.