ثبت ۲۷۰۰ مخاطب آثار جشنواره فیلم فجر در سیتی سنتر

مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر آخرین آمار تعداد مخاطبان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در این سینما را اعلام کرد.

محمد پناهی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ابتدای برگزاری یازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان تا شب گذشته (۲۰ بهمن‌ماه) دو هزار و ۷۰۰ مخاطب در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر به تماشای آثار جشنواره نشسته‌اند.

وی درباره وضعیت برگزاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جشنواره، گفت: بر اساس قوانین، سالن‌ها با ۳۰ درصد ظرفیت، بلیط فروشی شدند که سه فیلم «ابلق»، «شیشلیک» و «بی همه چیز» در الزام ۳۰ درصد، تکمیل ظرفیت شدند. همچون روال سال‌های گذشته جشنواره فیلم فجر در اصفهان، سانس ویژه‌ای نیز برای هنرمندان و اصحاب رسانه با همان ۳۰ درصد ظرفیت در نظر گرفته که تاکنون استقبال خوبی را شاهد بوده‌ایم.

مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر با اشاره به میزان استقبال مخاطبان از جشنواره ۳۹، ادامه داد: به طور کلی و با در نظر گرفتن شرایط شیوع ویروس کرونا، استقبال مخاطبان از جشنواره فیلم فجر قابل قبول بود و با رایزنی‌هایی که شد، فیلم‌های «شیشلیک» و «بی همه چیز» در روز چهارشنبه ساعت ۱۱ و ۱۳ به سانس نمایش فوق‌العاده رسید.

وی خاطرنشان کرد: از طریق سایت سینما تیکت بلیط فروشی‌ می‌شود و به دلیل محدودیت‌های موجود، برقراری سانس‌های فوق‌العاده در ساعت‌های پیک ممکن نبود و به همین سبب تصمیم گرفته شد تا سانس‌های فوق‌العاده در روز تعطیلی برگزار شود.

کد خبر 473988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.