۸ طرح عمرانی و عام المنفعه شهرداری انزلی افتتاح شد

شهردار بندرانزلی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر هشت طرح عمرانی و عام المنفعه شهرداری این شهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

سید بدرالدین بدری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر هشت طرح عمرانی و عام‌المنفعه شهرداری بندرانزلی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود: این طرح‌ها شامل احداث پارک، ایستگاه آتش نشانی، تولید گل و گیاه، مرکز بازدید کنندگان تالاب، بازسازی کارخانه آسفالت و بازار بزرگ ماهی فروشان است.

شهردار انزلی عنوان کرد: پارک الا تی تی به مساحت ۱۱ هزار و یکصد متر مربع با امکاناتی شامل پایه چراغ، مبلمان، آلاچیق و فضای سبز با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال احداث شد که در ساخت آن شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه صرفه‌جویی شده است.

بدری ادامه داد: پارک سوسر به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع شامل با امکاناتی شامل جدول کاری، موزائیک فرش، مبلمان، تأسیسات برق، وسایل بازی، ست ورزشی و فضای سبز که برآورد اولیه هزینه ساخت آن توسط پیمانکار بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال بود با صرفه‌جویی در هزینه، با مبلغ سه میلیارد ریال احداث شده است.

وی افزود: پارک جزیره شهید بهشتی به مساحت ۶۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی (بازآفرینی شهری) احداث شده و معادل مبلغ مذکور نیز در ساخت آن صرفه‌جویی شده است.

وی خاطرنشان کرد: ایستگاه آتش نشانی شماره چهار شامل ساختمان، پارکینگ و آشیانه که برآورد اولیه هزینه ساخت آن توسط پیمانکار بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال بود که با صرفه‌جویی در هزینه با مبلغ سه میلیارد ریال احداث شده است.

شهردار انزلی گفت: مرکز بازدید کنندگان تالاب انزلی شامل محوطه سازی، جدول گذاری و فضای سبز توسط شهرداری اجرا و در ساخت آن مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال صرفه‌جویی شده است.

وی افزود: کارخانه آسفالت و تولید مصالح بتنی، موزائیک و آسفالت جهت شروع نهضت آسفالت، توسط شهرداری بازسازی و راه اندازی شده و در اجرای آن ۱۰ میلیارد ریال صرفه‌جویی شده است.

بدری خاطرنشان کرد: انواع گل و گیاه در گلخانه شهرداری انزلی به مبلغ دو میلیارد ریال تولید و بازار بزرگ ماهی فروشان شامل محوطه سازی و ایجاد جاده دسترسی توسط شهرداری اجرا و در صدور پروانه ساختمانی همکاری لازم شده است.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 473975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.