فناوران برتر جوان پارک فناوری پردیس معرفی شدند

همزمان با برگزاری آئین تجلیل از پیشکسوتان، فناوران برتر جوان پارک فناوری پردیس در سال ۹۹ معرفی شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مراسم تقدیر از فناوران برتر جوان پارک فناوری پردیس امروز، همزمان با نهمین آئین تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس، برگزار شد. در این مراسم از سه فناور برگزیده شاغل در پارک فناوری پردیس تقدیر شد.

«مریم زارع» از شرکت فناور «ژرف‌اندیشان زیست بسپار»، به دلایلی از جمله دریافت پنج گرنت فناوری از ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، داشتن نقش مؤثر در تولید و توسعه ۷۰ محصول دانشی و نوآورانه حوزه پلیمر و مهندسی پزشکی در شرکت ژرف‌اندیشان فناور زیست‌بسپار، مشاور و مجری سه هسته نخبگانی در طرح شهید احمدی روشن بنیاد ملی نخبگان، یکی از این برگزیدگان بود.

«اباقان قهرمان»، دانش‌آموخته مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای مدیریت کارآفرینی از دانشگاه بارسلون اسپانیا، دارای سه مقاله ISI و مؤثر در تولید چهار محصول دانشی در شرکت «گویان افزار»، به عنوان یکی دیگر از فناوران برتر در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفت.

مشارکت در طرح کلان ملی «توسعه دستگاه‌های جراحی الکتریکی» از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، «طراحی و پیاده‌سازی الگوریتم‌های هوشمند انعقاد عروق بزرگ در دستگاه‌های جراحی الکتریکی» و «طراحی و ساخت دستگاه‌های جراحی الکتریکی با قابلیت انعقاد با پلاسمای گاز آرگون»، بخشی از دلایل انتخاب «سید خلیل حسین زاده» از شرکت «کاوندیش سیستم» به عنوان دیگر فناور برتر جوان بود.

کد خبر 473966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.